عمده شهرداری‌های لرستان ورشکسته هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید به‌دنبال درآمد پایدار باشند، گفت: عمده شهرداری‌های استان ورشکسته هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید این شهر اظهار داشت: دورود پایتخت طبیعت ایران اسلامی است، پس باید کارهایی که در این شهرستان انجام می‌شود در شأن و منزلت این جایگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دورود پنج ماه حقوق معوقه دارد، اظهار داشت: شهرداری این شهر 650نفر نیرو دارد که چارت این شهرداری 460نفر است و 130نفر پست دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه مخالف فروختن املاک شهرداری‌ها هستم، مگر تبدیل به احسن شود، عنوان کرد: این شهرداری ماهانه یک‌میلیارد و 900میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند، این در حالی است که از ابتدا امسال تاکنون 21میلیارد تومان درآمد داشته که با این اعتبار به‌جز حقوق هیچ کاری دیگری امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: من موافق با اخراج هیچ نیروی نیستم، اما شهرداری‌ها باید به‌دنبال درآمد پایدار باشند.

مرادپور از شهردار جدید دورود خواست کمیته‌های تحت عنوان کمیته سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی و وصول مطالبات را هر چه سریع‌تر فعال کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: عمده شهرداری‌های لرستان ورشکسته هستند و باید به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاری و ورود بخش خصوصی باشند.

مرادپور خطاب به شوراهای شهرهای استان اظهار داشت: شوراها در انتخاب شهرداران دقت کنند تا بعد از مدت کوتاهی به‌دنبال جابجایی شهرداران نباشند، زیرا امروز این امر به‌عنوان یک آفت تبدیل شده‌است.

وی در خصوص مشکل فاضلاب شهر دورود افزود: جلسه بررسی این مشکل انجام‌گرفته و ابتدای سال آینده رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/د

اکثر شهرداری‌های لرستان ورشکسته هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.