دشمن از راه اندازی فتنه جدید مایوس شد

رئیس دفترعقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهداء روحانی کرمان گفت: دشمن برای سال ۹۷ و براندازی نظام پیش‌بینی‌هایی کرده بود که خوشبختانه موفق به انجام آن نشد.

دشمن از راه اندازی فتنه جدید مایوس شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه باید بدانیم که نفوذ معنوی ما در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین از قدرت دفاعی و نظامی اهمیت بیشتری دارد گفت: آمریکا به‌دنبال تضعیف سرمایه معنوی ایران است.

وی در یادواره شهدای روحانی استان کرمان با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) افزود: خدا را شاکرم که در کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان و یادواره شهدای روحانی استان کرمان حضور پیدا کردم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه در هفته‌های آخر هزاره دوم میلادی جامعه اطلاعاتی آمریکا تحلیلی را ارائه کرد که در قالب سند به تصویب رسید افزود: آمریکا در آن سند ۶ هدف را برای ۲۵ سال اول طراحی کرد که اگر آمریکا بتواند در این مدت قدرت خود را تثبیت کند ماندنی و اگر غیر از این باشد به سمت فروپاشی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تلاش و اقدام برای کمک به جامعه بین‌المللی در مهار کردن نیرو‌هایی که عنصر تغییر عامل به وجود آمدن آن‌ها بوده یکی از اهداف این سند است عنوان کرد: در طول ۱۹ سال گذشته سه رئیس جمهور در آمریکا قدرت داشتند.

سعیدی با بیان اینکه طبق بعضی پیش‌بینی‌ها تا ۲۰۰۴ ترامپ رئیس جمهور آمریکا است افزود: بوش در تحقق اهداف خود ناموفق بود و ترامپ می‌گوید چهار هزار نفر آمریکایی به‌دلیل استراتژی بوش کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه در زمان اوباما دولتی در ایران بر سر کار آمد به نام اعتدال که هر چیزی که با تعامل ناسازگار باشد از نظر اعتدال غیرقابل قبول است تصریح کرد: اگر ملت ما بداند در ذهن دشمن چه می‌گذرد قطعا موضع‌گیری بهتری از خود نشان می‌دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با یادآوری اینکه اهداف آمریکا در زمان اوباما این بود که نه تنها ایران قدرت هسته‌ای نداشته باشد که در خاورمیانه بزرگ هم نقشی نداشته باشد افزود: اوباما موفق شد و توانست ما را بر سر میز مذاکره بنشاند و در نفوذ بین مسئولان موفقیت‌هایی به دست آورد.

وی با بیان این سوال که دشمن اگر بتواند در ذهن سیاستمداران این را شکل دهد که همه چیز حتی آب خوردن به برجام وصل است چه اتفاقی می‌افتد گفت: زمانی می‌گفتیم انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، اما امروز همه چیز را به برجام ربط می‌دهند.

سعیدی با بیان اینکه آمریکائی‌ها درست هدف‌گذاری کردند و ما باید هوشیار باشیم تاکید کرد: ترامپ به‌دنبال شکستن انسجام ملی ما در کشور است و باید بدانیم که نفوذ معنوی ما در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین از قدرت دفاعی و نظامی اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه جهانی اسلام، ایران را دارای سرمایه معنوی می‌دانند و آمریکا به‌دنبال تضعیف این سرمایه است تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد درآمد ایران از نفت و گاز را به صفر برساند و به هدف خود برسد.

انتهای پیام/ح

دشمن از ایجاد فتنه جدید هراس دارد

برچسب ها: کنگره شهدا ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار