سایپا مدبرانه از اعتصاب خارج شد

مصطفی مدبر، سرپرست جدید باشگاه سایپا قرار است در تمرین امروز این تیم شرکت کند.

حضور سرپرست جدید باشگاه سایپا در محل تمرین شاگردان علی دایی/ پایان اعتصاب نارنجی پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفا رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه سایپا تهران، جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مصطفی مدبر را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

بازیکنان تیم سایپا پس از بازی با الریان قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دست به اعتصاب تمرینات زده و روز گذشته بدون برگزاری تمرینات تاکتیکی به مصاف تراکتورسازی رفتند. با این وجود سایپا در دیداری که برتری محسوسی نسبت به حریف متمول تبریزی اش داشت مقابل هشت هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به تساوی بدون گل رسید.

قرار است سرپرست جدید باشگاه سایپا امروز (دوشنبه) در محل تمرین این تیم که از ساعت ۱۲ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حاضر شود. به نظر می‌رسد پس از جلسه مدبر با بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا آن‌ها اعتصاب خود را به پایان برسانند و ضمن شرکت در تمرین ریکاوری پس از بازی با تراکتورسازی، تمرینات تاکتیکی خود را برای بازی با پارس جنوبی جم هم آغاز کنند.

سایپا که اکنون با ۱۹ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد، پنج شنبه هفته جاری (۹ اسفند) در هفته بیستم این رقابت‌ها میهمان شاگردان مهدی تارتار است.

نکته مهم دیگر این است که هیئت مدیره باشگاه سایپا در چهار ماه اخیر هیچ جلسه‌ای تشکیل نداده است و شنیده می‌شود بیشتر اعضای این هیئت مدیره هم پس از تغییر مدیریت گروه خودروسازی سایپا از سمت هایشان کناره گیری کرده اند. حال باید دید آیا جواد سلیمانی پس از انتخاب سرپرست جدید برای این باشگاه برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره هم اقدام خواهد کرد یا خیر؟


بیشتر بخوانید: مصطفی مدبر سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی سایپا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار