برگزاری مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای فوتبالیست نهاوند

دبیر هیئت ورزش های سنتی و بازیهای بومی محلی شهرستان نهاوند گفت: مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای فوتبالیست نهاوند برگزار می شود.

برگزاری مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای فوتبالیست نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید علی بخشی، دبیر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی شهرستان نهاوند اظهار داشت: امسال در چهلمین سال برگزاری مسابقه‌های فوتبال جام نوروزی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فوتبالیست و ورزشکار نهاوندی و مرحوم علی زمانیان در ۴ بخش و بیش از ۲۰ روستا‌ی مرکز نهاوند برگزار می‌شود که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۲۰ تیم شرکت کنند.

وی گفت: در معتبرترین جام این دوره از مسابقات که زادگاه شهدای فوتبالیست و داور ملی فوتبال در روستای جهان است هر سال بین ۳۰ تا ۴۰ تیم از استان همدان و لرستان حضور دارند و این مسابقات از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود.

علی بخشی افزود: مسابقات روستایی با همت اداره ورزش و جوانان، دفتر نماینده مردم نهاوند، نیروی انتظامی، هیئت بازی‌های سنتی و بومی محلی، دهیاران و شورای اسلامی، فوریت‌های پزشکی و هلال احمر شهرستان نهاوند در نقاط مختلف روستایی و ۴ بخش شهرستان نهاوند که در هر روستا با شرکت ۱۰ تا ۴۰تیم و با یاد شهدای ورزشکار و فوتبالیست برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بازی‌های سنتی وبومی محلی نهاوند اظهار داشت: به جز تیم‌های روستایی نهاوند تیم‌های فوتبالی نیز از شهرستان‌های استان لرستان و کرمانشاه که هم مرز با نهاوند هستند در این مسابقه‌ها شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات دور کردن جوانان از اعتیاد و معضلات اجتماعی است که حضور جوانان، تماشاگران و تیم‌ها از دو استان کرمانشاه و لرستان باعث ایجاد شور و نشاط در بین آن‌ها و مردم روستا می‌شود.

علی بخشی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ شهید ورزشکار و فوتبالیست در نهاوند شناسایی شده‌اند و با توجه به اینکه رقابت‌های فوتبال جام نوروزی به یاد شهدای ورزشکار نهاوند برگزار می‌شود تعدادی از تیم‌ها نام شهدای ورزشکار و فوتبالیست را برای تیم خود انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ س

مسابقات فوتبال گرامیداشت شهدای فوتبالیست نهاوند برگزار می شود

برچسب ها: فوتبال ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.