مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل همکاری جدی داشته باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل همکاری جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تکالیف استان اردبیل در حوزه مشاغل خانگی تاکید کرد: با توجه به اینکه رقم‌های پرداختی در حوزه مشاغل خانگی نسبت به سایر طرح‌ها بسیار ناچیز بوده پرداخت مابقی تسهیلات مشاغل خانگی بر اساس تعهدات موجود همکاری جدی سیستم بانکی را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه عدم پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط دو بانک عامل چالش جدی را پیش روی صاحبان این مشاغل قرار داده است گفت: همکاری سایر بانک‌های عامل در پرداخت مشاغل خانگی بسیار موثر بوده و با همکاری دو بانک دیگر به تکالیف خود جامه عمل خواهیم پوشاند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: نباید مردم را جهت دریافت تسهیلات دچار سردرگمی کنیم.

گفتنی است در این جلسه بیش از ۱۰ مورد از مشکلات طرح‌های سرمایه گذاری که در شهرستان قابل حل نبوده با حضور مدیران بانک‌های عامل، دستگاه‌های متولی، سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی و همه موارد تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/ح

رفع مشکلات طرح های سرمایه گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.