مخالفت هیات مدیره قشقایی با استعفا سرمربی خود

مهدی فروردین از امروز جمعه مجددا به تمرینات تیم باز خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پس از شکست سنگین قشقایی مقابل مس کرمان در لیگ دسته یک فوتبال و استعفا مهدی فروردین سرمربی تیم، اعضا هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه دادند و قرار شد فروردین همچنان بکار خود بعنوان سرمربی ادامه دهد.

نجف پور مدیرعامل قشقایی شیراز گفت: مقرر شد مهدی فروردین همچنان هدایت تیم را در اختیار داشته باشد و از آن جا که تیم قشقایی موفق شده پس از یک سال تلاش جمعی، مجوز نخستین آکادمی رسمی را از فدراسیون فوتبال دریافت کند، مدیریت فنی کل این مجموعه شامل تیم‌های پایه، مدارس فوتبال و ترانسفر بازیکنان نیز بمدت سه سال به مهدی فروردین واگذار شود تا علاوه بر مسئولیت فنی تیم بزرگسالان، شاهد پرورش بازیکنان با استعدادی در آکادمی باشگاه هم باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص اتفاقات و حواشیح پس از بازی با مس کرمان هم، هیات مدیره بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد با بررسی بیشتر علل این مسئله، از بروز مجدد آن جلوگیری شود.

تا پایان هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و دوشنبه ششم اسفندماه میزبان بادران تهران است.
انتهای پیام/م

ابقا فروردین در قشقایی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار