وزیر راه در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح فراهان؛

پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور در استان مرکزی پیشرفت خوبی دارد

اسلامی: پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور در استان مرکزی پیشرفت خوبی دارد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی جاده فراهان  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور که از ۱۳۴ کیلومتر از طول استان مرکزی را طی کنند الحمدالله پیشرفت خوبی دارد.

اسلامی افزود: قطعه میانی این راه‌ها وضعیت خوبی دارد و با پیشرفت ۷۸ درصدی به گونه‌ای است که انشاءلله در سال آینده به افتتاح می‌رسند و قطعه آغازین آن که از اراک شروع می‌شود و مهمترین بخش آن نقطه تقاطع کمربندی اراک است آغاز شده و انشالله با سرعت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: جاده فعلی که تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی درآن قرار دارد یکی از تقاطع‌های پر حادثه بوده و ایمنی ایجاب می‌کرده که تقاطع غیر همسطح داشته باشیم که با تلاش همکاران داشتند این پل احداث شد و امروز به بهره برداری رسید.

ابراز امیدواری وزیر راه برای اتمام ادامه مسیر فرمهین خنجین

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با این ۱۰ کیلومتری که امروز افتتاح شد مسیر اراک _. فرمهین منهای چهار و نیم کیلومتر کامل شد و امیدوار هستیم که ادامه مسیر هم بعد از فرمهین به سمت خنجین که در دست مطالعه و از مطالبات مردم است ان شاء لله زودتر به اتمام برسد.

وی بیان کرد: با جمع بندی مواردی که دیشب و دیروز مشاهده کردیم در بحث شهرستان‌های کمیجان، ساوه، زرندیه و خنداب هم محور‌های داخل شبکه‌ای شهرستانی یکی از خواسته‌های مردم است و باید بهبود پیدا کند که بخشی توسط پیمانکار‌ها در دست احداث است و بخشی هم مطالعاتشان به‌زودی آغاز می‌شود.

اسلامی تاکید کرد: راه حلی که امروز جمع بندی کردیم این است که با این روند و با توجه به محدودیتی که درمنابع داریم باکمک استاندار و نماینده‌ها که در بحث راه‌ها اهتمام ویژه دارند بتوانیم یک کار مشارکتی را برای سرعت بخشیدن به بهسازی راه‌های استان بخصوص شبکه داخلی انجام بدهیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
دشواری نداریم