معاون استاندار اردبیل:

مشکلات صنفی و اجتماعی دانشجویان در اردبیل آسیب شناسی شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: مشکلات صنفی و اجتماعی دانشجویان در اردبیل آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در پانزدهمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اردبیل که در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات صنفی و اجتماعی دانشجویان باید بررسی و نسبت به رفع موانع، آسیب شناسی کلی شود.

وی با بیان اینکه باید با مدیریت دقیق، دانشجویان را در مدیریت جامعه مشارکت دهیم، گفت: دانشجویان عصاره علمی و فرهنگی جامعه هستند و نظارت بر پدیده‌های صنفی و فرهنگی دانشجویان و توجه به دیدگاه‌های آنان، می‌تواند در بعد‌های مختلف، برای جامعه بخصوص استان، نتیجه بخش باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه دانشجویان باید در قالب تشکل‌های فرهنگی و سیاسی فعال باشند افزود: افرادی که در دوران دانشجویی در تشکل‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و صنفی فعالیت می‌کنند مطمینا برای همیشه منش تشکیلاتی را درک کرده و آینده روشنی در مسیر زندگی دنبال می‌کنند.

شیری آراسته گفت: دانشجویان در مدار آیین نامه‌های تشکیلات دانشجویی، باید فعالیت گسترده‌ای داشته باشند و فعالیت در دوران دانشجویی، عمل به منویات مقام معظم رهبری است و در کنار آن نباید از تحصیل و علم خود غافل شوند.

وی بررسی و نظارت بر خوابگاه ها، سلف سرویس‌ها و مسایل معیشتی دانشجویان بومی و غیر بومی را خواستار شده و افزود:با بررسی و احصای موانع و مشکلات دانشجویان و انعکاس آن به کمیسیون، می‌توان با برنامه ریزی، از میزان تراکم این مسایل کاست.

شیری آراسته در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پیگیری و جمع آوری سگ‌های ولگرد در محدوده دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته و شهرداری اردبیل نسبت به این موضوع وارد عمل شده است.

انتهای پیام/ح

جمع آوری سگ‌های ولگرد در محدوده دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است

برچسب ها: دانشجویان ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.