مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری به میزبانی بوکان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری به میزبانی این شهرستان خبرداد.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری به میزبانی این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه یکم اسفند ماه سال جاری، مراسم قرعه کشی لیگ نوجوانان مناطق کشوری با میزبانی این شهرستان، در محل اداره ورزش و جوانان و با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان، نماینده سازمان لیگ، سعید شوکتی نمایند هیات فوتبال استان، نماینده فرمانداری و نیروی انتظامی و سرپرستان تیم‌ها برگزار گردید.

وی افزود: در ابتدای این جلسه از طرف بنده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان، پکیج راهنمای نقشه گردشگری و راهنمای مسیر‌ها شهرستان به تیم‌های مهمان اهدا گردید.

ملارحیمی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد مسابقات از روز چهارشنبه با حضور شش تیم در ورزشگاه خاتم الانبیا به مدت یک هفته برگزار شود که در هر روز سه بازی از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در روز اول این مسابقات، تیم‌های ذوب اهن اردبیل و شهرداری اردبیل در ساعت ۱۰، مهدیه تبریز و دبیری تبریز در ساعت ۱۲، سردار بوکان و هیات فوتبال پیرانشهر در ساعت ۱۴ به مصاف هم می‌روند.

هم اکنون ۴۲ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف در شهرستان بوکان وجود دارد که از این تعداد ۳۱ هیات فعال است.
 
بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در آذربایحان غربی بوده و دارای بیش از ۹ هزار ورزشکار است.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان کشوری در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.