فعالیت ۴ هزار نجاتگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی امسال خراسان رضوی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت:بیش از ۴ هزار نفر نجاتگر آموزش دیده و دارای درجه رتبه بندی شده، در طرح نوروزی امسال هلال احمر حضور فعال خواهند داشت.

فعالیت ۴ هزار نجاتگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی امسال خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مریم یوسفی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در آیین آغاز دوره بازآموزی طرح نوروزی ۹۸ و مسابقات امداد و نجات منطقه ۳ خراسان رضوی در تربت حیدریه گفت: تعداد جمعیت امدادگران استان بیش از این میزان است که به دلیل اینکه هنوز دوره‌های رتبه بندی را طی نکرده اند، در این آمار وجود ندارند.

یوسفی با اشاره به اینکه دوره‌های بازآموزی را سه دوره شامل تابستانه، زمستانه و نوروزی برگزار می‌شود، افزود: دوره نخست در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ولی با توجه به افزایش سفر‌های نوروزی به این استان، برگزاری دوره‌های بازآموزی نوروزی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخورداربوده و لذا به صورت منطقه‌ای برنامه ریزی شده است.

وی افزود: استان را به چهار منطقه تقسیم کردیم تا در این دوره‌های بازآموزی افراد بیشتری شرکت داشته باشند که شامل: قوچان، تایباد، نیشابور و تربت حیدریه است که هر کدام از این شهرستان ها، شهرستان‌های همجوار خود را پوشش دهند.

انتهای خبر//ح. ص.


آغاز دوره بازآموزی طرح نوروزی ۹۸  در تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.