ربات چینی انجام تکالیف مدرسه هم به بازار آمد! + تصاویر

استفاده دانش آموز چینی از ربات مخصوص انجام تکالیف مدرسه او را به تیتر یک رسانه‌های این کشور تبدیل کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده دانش آموز چینی از یک ربات مخصوص برای انجام تکالیف مدرسه هفته گذشته او را به تیتر یک رسانه‌های این کشور تبدیل کرد. این دانش آموز دبیرستانی اهل "هاربین"  چین که هویتش مشخص نشده است تکالیف سال جدید مدرسه را با کمک این ربات انجام داده بود. او برای تهیه و خرید این ربات مبلغ ۸۰۰ یوان (۱۱۸ دلار) هزینه کرده بود. مادر این دختر نوجوان که نام مستعارش " ژانگ " اعلام شده هنگامی که متوجه شد تمام تکالیف مدرسه دخترش با خطی خوش و بدون هیچ غلطی انجام شده است به او مشکوک شد. این در حالی بود که این دختر برای انجام تکالیف مدرسه‌اش به دلیل مسافرت و شرکت در فستیوال سال نو زمان زیادی نداشت.

ربات چینی انجام تکالیف مدرسه هم به بازار آمد! + تصاویر///

این زن جوان حین نظافت اتاق دخترش با یک دستگاه فلزی عجیب مواجه شد که ظن او را نسبت به دخترش بیشتر کرد. دختر این زن پذیرفت که با استفاده از این وسیله توانسته تمام تکالیف مدرسه را با سرعت زیادی انجام دهد. بنا به گفته این دختر او  این ربات را از یک سایت فروش آنلاین خریده بود. مادر این دختر با انتشار یک عکس از این دستگاه در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: " این دستگاه می‌تواند به شما در انجام تکالیف مدرسه کمک کند، اما آیا می‌تواند در امتحانات نیز به شما کمک کند؟ "

ربات چینی انجام تکالیف مدرسه هم به بازار آمد! + تصاویر///

این پست پس از انتشار بلافاصله تبدیل به پستی داغ در شبکه‌های اجتماعی چین شد. در حالی که بسیاری از کاربران چینی آرزو کردند که‌ ای کاش آن‌ها نیز رباتی برای انجام تکالیف مدرسه داشتند؛ برخی دیگر سیستم آموزشی چین را مورد انتقاد قرار دادند و آن را سیستم کپی بی‌فایده تکالیف طاقت فرسا دانستند. "

انتهای پیام/

ترفند دانش آموز چینی برای انجام سریع تکالیف مدرسه خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
تو رو خدا از اينا براي بچه هاي مام بيارن
طفلاي معصوم خسته و كوفته از مدرسه ميان خونه تا ميان استراحت كنن ميبينن كلي مشق شب بهشون تحميل كردن و انگار از اين مدرسه اومدن تو اون مدرسه
مثل اين ميمونه كه ملت از سر كار بيان خونه بعد ببينن كلي كار از اداره فرستادن خونه كه انجام بدن