در محیط‌های اداری و اجتماعی انجام شود:

ضرورت شناسایی، درمان و یا برخورد با افراد آلوده به مواد مخدر

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت شناسایی، درمان و یا برخورد با افراد آلوده به مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه اول اسفند ۹۷ در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: تمرکز بر شناسایی، درمان و یا برخورد با افراد آلوده به مواد مخدر در اماکن مختلف از جمله کارخانجات، محیط‌های اداری و اجتماعی استان ضروری است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند طی سه ماه آینده، در این زمینه اقدام کنند.

عباسی با بیان اینکه همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مردم موجب بالا رفتن شاخص‌های توسعه‌ای استان می‌شود گفت: انجام بیمه درمان معتادان، پاکسازی و پلمپ اماکن آلوده و تجهیز ۲۵۲ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری، از مهمترین برنامه‌ها در حوزه پیشگیری از مواد مخدر است.

وی ادامه داد: با فرا رسیدن عید نوروز و ورود گردشگران به استان، طرح ساماندهی معتادان متجاهر به منظور سالم سازی محیط‌های اجتماعی و بستر‌های شهری از اوایل اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

سرهنگ فضل الله برزوئی جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از رشد ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال، دو هزار و ۴۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که این میزان در سال گذشته دو هزار و ۱۷۸ کیلوگرم بود.

وی با بیان افزایش ۳۸ درصدی انهدام باند تأمین و توزیع مواد مخدر طی سال‌جاری در استان افزود: در این مدت، دو هزار و ۶۷۳ مجرم در این زمینه دستگیر و ۳۶ دستگاه خودرو هم توقیف شد.

انتهای پیام/خ

نشست شورای مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار