با رای مجلس؛

گرانی سیگار در بودجه ۹۸ به کمیسیون تلفیق بازگشت

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۸ بند مربوط به گران شدن سیگار در سال آینده را برای بررسی بیشتر دوباره به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

گرانی سیگار در بودجه ۹۸ به تلفیق بازگشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه یکم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸ بند الحاقی ۳ تبصره ۶ ماده واحده این لایحه را برای بررسی بیشتر مجدداً به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در این بند الحاقی آمده بود: دولت مکلف است به ازای هر نخ سیگار، مبلغ پنجاه (۵۰) ریال اضافه دریافت و منابع حاصله از آن را به درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
من نمی دونم چرا تا گوشت و تخم مرغ و لبنیات و مواد اولیه شرکت های تولیدی و...مونده چرا اینا هی گیر میدن به سیگار؟ چرا مدام میخوان اونو گرون کنن؟ این فقط زحمت نمایندگان محترم مجلس رو زیاد می کنه که برای مخالفتشون باید دلیل بیارن...همون موارد اول رو گرون کنین که همه موافقن و راضی...نماینده ها هم به زحمت نمی فتن...والا....مگه گوشت 30 هزار تومنی رو کردین 100 هزار تومن کسی مخالفتی کرد؟ بنظرم اون نخی پنج تومن رو هم بکشین رو قبض آب یا قیمت بنزین تا مشکل همه حل بشه... علی برکت الله!
آخرین اخبار