۳۰۰ نفر از روستای تمندگان اصفهان از خدمات هلال احمر استان یزد بهره‌مند شدند

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت رسانی تیم BHCU هلال احمر این استان به بیش از ۳۰۰ نفر در روستای تمندگان اصفهان خبر داد.

۳۰۰ نفر از روستای تمندگان اصفهان ازخدمات تیم درمان هلال احمر استان یزد بهره‌مند شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی غنی زاده معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری مانور منطقه ای تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر استان یزد در استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این تیم ۱۴ نفره در شهرستان فلاورجان روستای تمندگان در ایام دهه فجر  به بیش از ۳۰۰ نفر از مردم این مناطق خدمت رسانی کردند.

وی افزود: ۱۴ نفر که شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و امدادگر تکنسین دارویی و تکنسین فنی به مدت سه روز در این مانور خدمت رسانی مشارکت داشتند.

غنی زاده  گفت: ویزیت رایگان ۱۰۰ نفر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و پرستاری به ۲۳۷ نفر، همچنین ارائه خدمات درمانی و دارویی و پیگیری مسائل بهداشت محیط در روستای تمندگان از فعالیت های اجرایی تیم استان یزد در این مانور منطقه ای بود.

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به مردم روستای تمندگان که به مناسبت ایام الله دهه فجر ارائه شد، به ارزش یکصد میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ی

بهره مندی بیش از ۳۰۰ نفر از روستای تمندگان  اصفهان از خدمات  هلال احمر استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.