رضوانی: فدراسیون شنا کرواسی با فدراسیون کشور ما در رده نوجوانان همکاری خواهد کرد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: طبق صحبت های صورت گرفته قرار است همکاری طولانی مدتی در رده نوجوانان با فدراسیون شنا کرواسی داشته باشیم.

رضوانی: قرار است با فدراسیون شنا کرواسی در رده نوجوانان همکاری داشته باشیممحسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حدود دو هفته گذشته دبیر فدراسیون کرواسی و یکی از مربیان برجسته ی این کشور در ایران حضور پیدا کردند و با حضور آن ها  یک کلینیک را برگزار کردیم. در ادامه قرار است با فدراسیون شنا کرواسی یک همکاری بلند مدت در زمینه نوجوانان را  آغاز کنیم و یک مربی از این کشور در ایران داشته باشیم. این اتفاق در راستای دیدار با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت. مسائل مالی بسیار مهم است و اگر بتوانیم بودجه لازم را فراهم کنیم اولویت دوم ما آوردن مربی خارجی برای تیم ملی واترپلو پایه و شیرجه است.  در شیرجه تلاش می کنیم که یک مربی از کشور کره شمالی استخدام کنیم. تیم ملی شنا ساختارش را با همان شرایط فنی گذشته زیر نظر سمیع زاه مدیر فنی تیم های ملی ادامه می دهد  ولی در رده نوجوانان و زیر ۱۵ سال یک مربی از کشور کرواسی خواهیم داشت.

رضوانی با اشاره به انتخابی المپیک واترپولو در سال آینده عنوان کرد: اکنون با توجه به اینکه مشغول برگزاری لیگ واترپلو هستیم تمرینات  تیم ملی واترپلو به صورت پاره وقت در حال پی گیری است. در چهار روز گذشته  تمرینات تیم ملی ظهرها برگزار شده است. تمرینات متمرکز این تیم قرار است با نظر سرمربی تیم ملی پس از لیگ برگزار می شود. احتمالا پیش از پایان سال یک اردو  برای تیم ملی واترپلو برگزار خواهد شد. همچنین تیم ملی واترپلو  با کشورهای کره جنوبی، سنگاپور و گرجستان و چند کشور صاحب نام دیگر یک اردو مشترک به میزبانی ایران در تهران خواهد داشت.

او گفت:  یکی از ناظرین برتر اروپا را در ایران داشتیم که یک کلاس نظارت و داوری  برگزار کرد. هفته آینده نیز برجسته ترین چهره واترپولو دنیا ساویچ  مربی صربستان را در ایران خواهیم داشت و قرار است یک کلینیک بسیار خوبی را با حضور سایر اساتید ایرانی برگزار کنیم. برای اولین بار نیز یک داور کروات را در فینال و نیمه نهایی لیگ خواهیم داشت. او یکی از داوران مطرح و قابل قبول فدراسیون جهانی است که بازی های مطرحی را قضاوت کرده است.

رئیس فدراسیون شنا در پایان اظهار کرد: این روزها فدراسیون در حال برگزاری لیگ است و روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. فکر می کنم هیچ فدراسیونی به اندازه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دریک ماه اخیر به اندازه ما شلوغ نبوده است. امیدوارم در ادامه نیز مسابقات داخلیمان با نظم و به خوبی برگزار شود.


بیشتربخوانید:

نظرپور: کنارگذاشتن ناگهانی شیرجه روهای قدیمی درست نیست

نظرپور: کنارگذاشتن ناگهانی شیرجه روهای قدیمی درست نیست

اخراج محترمانه یا قهر بزدلانه! / آب‌های کدر در استخر‌های تصمیم گیری واترپلو!


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون شنا درباره آخرین اتفاقات این فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار