اطلاعاتی جدید از طرح اولیه گوشی منعطف ال‌جی منتشر شد

شرکت ال‌جی سرانجام به سوال طرفدارانش درباره تولید یا عدم تولید گوشی‌های منعطف پاسخ داد.

آیا ال‌جی گوشی‌ منعطف تولید می‌کند؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مدت خبرهای زیادی از شرکت ال‌جی در فضای مجازی منتشر شده است. شایعات و گزارش‌های مطبوعاتی بسیاری خبر از رونمایی دو گوشی جدید از این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا می‌دهند. این دو گوشی G8 ThinQ و V50 ThinQ نام دارند.  این یک تغییر جالب برای ال‌جی در مقایسه با چند سال گذشته است. زمانی که دستگاه‌های سری G جدید در اوایل بهار عرضه شد، پس از آن، نسخه‌های جدیدتری از سری V سری در پاییز رونمایی شد.

به گفته Kwon Bong-seok، سرپرست جدید شرکت ال‌جی، در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ طی چند روز آتی از چند دستگاه جدید خود که یکی از آن‌ها یک گوشی منعطف است، رونمایی کند، ال‌جی احساس می‌کند برای عرضه گوشی منعطف خود نباید عجله کند. بنا بر گزارشی که شرکت کره‌ای تایمز منتشر کرده، این شرکت از ایده خود برای تولید نکردن گوشی‌های منعطف به مرحله جدیدتری رسیده که می‌خواهد به تولید کردن آن فکر کند.

ال‌جی اساساً فکر نمی‌کند که تقاضای زیادی برای دستگاه‌های تلفن همراه مانند گلکسی فولد یا مدل اولیه گوشی منعطف شیائومی وجود داشته باشد اما اگر واکنش‌های اولیه‌ای به محصولات رقبای او مثبت باشد، این شرکت کاملاً آماده پاسخگویی به طرفداران برند خود است. به عبارت دیگر، LG می‌تواند رقیب گلکسی فولد را در کنار G8 ThinQ و V50 ThinQ رونمایی کند اما این کار را به دلیل موفقیت در بازار و سودآوری محصولاتش انجام نمی‌دهد.

انتظار می‌رود محصولات ال‌جی همراه با تکنولوژی 5G ارتقاء یابند. البته درست است که بعضی معتقدند استفاده از این تکنولوژی کمی برای دنیای گوشی‌ها زود است، این شرکت دوست دارد هرچه زودتر رقابت خود را در این زمینه شروع کند.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گوشی منعطف ال‌جی

برچسب ها: فناوری ، ال جی ، گوشی منعطف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار