فروش گوشی نوکیا ۵.۱ پلاس آغاز شد

تنها یک هفته پیش از رونمایی بزرگ نوکیا، این شرکت عرضه گوشی نوکیا ۵.۱ را در آمریکا آغاز کرد.

فروش گوشی نوکیا ۵.۱ پلاس آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تنها یک هفته به رونمایی بزرگ نوکیا در تاریخ ۲۴ فوریه فاصله داریم اما اگر شما به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار نیستید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که همین حالا می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

از امروز پیشنهاد‌های جذاب گوشی‌های میان‌رده نوکیا وسیع‌تر شد، زیرا این شرکت گوشی نوکیا ۵.۱ پلاس را عرضه کرده است. پیش‌تر بر اساس خبر‌های منتشر شده، می‌دانستیم که نوکیا ۵.۱ پلاس در ایالات متحده آمریکا به طور انحصاری از طریق B&H در دسترس خواهد بود و به نظر می‌رسد که اکنون کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند گوشی را خریداری کنند.

همان طور که انتظار می‌رفت، این میان‌رده جذاب با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس است. اگرچه سیستم عاملی که در زمان خرید بر روی آن وجود دارد، اندروید ۸.۰ اوریو است، هم‌اکنون دانلود اندروید ۹ پای نیز برای آن در دسترس است.

نکته مهمی که شما برای خریدن یا نخریدن این گوشی باید به آن توجه کنید، این است که نوکیا ۵.۱ پلاس از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند اما این دستگاه تنها با سیم‌کارت‌های GSM مانند AT & T و T-Mobile سازگار است. ظاهراً B&H در حال فروختن نوع آمریکای لاتین این گوشی است که تنها با شبکه‌های U.S. LTE سازگار است.

با توجه به مشخصه‌ها، نوکیا ۵.۱ پلاس دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۵.۸ اینچی HD، دوربین دوگانه (۱۳ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی)، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه است. این گوشی از لحاظ قیمت و امکانات در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و می‌توان بسیاری از نیازهای کاربر را به بهترین شکل مرتفع سازد.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

فروش گوشی نوکیا ۵.۱ پلاس در آمریکا شروع شد

برچسب ها: فناوری ، نوکیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار