استاندار اردبیل:

ساختمان پزشکان اردبیل با ساماندهی رونق می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: ساختمان بزرگ پزشکان اردبیل که با مشارکت اداره راه و شهرسازی و بخش خصوصی احداث شده است نیاز به ساماندهی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از ساختمان بزرگ پزشکان اردبیل اظهار کرد: این ساختمان با در نظر گرفتن تمام استاندارد های لازم به بهترین شکل احداث شده و نیاز است با ارایه مشوق ها و تسهیلات لازم رونق بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه کمتر استانی دارای چنین ساختمان با کاربری پزشکی بطور متمرکز است گفت: این مجموعه دارای ۱۹۷واحد که۱۷۴واحد آن در قالب مطب ۱۸واحد به عنوان کلینیک و پارا کلینیک طراحی شده است و با اتخاذ تمهیدات لازم رونق می گیرد.

استاندار اردبیل ترافیک حاصل از وجود مطب پزشکان در مرکز شهر را سنگین توصیف کرد و گفت: پزشکان اردبیل باید برای رعایت حال شهروندان و راحتی خودشان به این مکان انتقال یابند و قطعا مشوق های لازم توسط شهرداری و دستگاه های زیربط داده می شود.

بهنام جو افزود: شهرداری اردبیل و کمیسیون ماده۵ و ماده ۱۰۰برای صدور پروانه در مرکز شهر محدویت دارند اما برای این مجتمع نه تنها محدویت نیست بلکه مشوق های لازم از قبیل تخفیف مالیاتی، کسر عوارض ، تسهیلات لازم و... می تواند کمک کار پزشکان باشد.

وی آرامش، سلامت و راحتی مردم را از اولویت های کاری خود بر شمرد و گفت: تجمیع آزمایشگاه ها، مراکز مهم پزشکی، MRI, تصویر برداری و سی تی اسکن و سایر بخش ها بدون اینکه بیماری اذیت شود در یک مکان بسیار مناسب و کار خوبی است.

بهنام جو تصریح کرد: ایجاد خط ویژه برای بیماران از مرکز شهر می تواند یکی از راهکارها باشد و چنانچه از تراکم ترافیک در مرکز شهر کاسته شود مسافران نیز با آرامش خاطر به خرید اقلام خود در مرکز شهر اقدام می کنند.

استاندار اردبیل در ادامه با اعلام اینکه ایجاد مراکز مهم پزشکی در این مجتمع را پیگیری می کنیم افزود: اگر چند مورد از امکانات ضروری از جمله پرتو نگاری، مراکز آزمایشگاهی و داروخانه های مجهز شیمی درمانی و..‌. در این مجتمع جمع شود قطعا مردم و پزشکان رغبت بیشتری جهت راه اندازی این محیط نشان خواهد داد.

انتهای پیام/ع

ساختمان پزشکان اردبیل با ارایه مشوق ها و تسهیلات لازم رونق می گیرد

 

برچسب ها: تسهیلات ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار