امیردریادار خانزادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا را به پشتوانه سپاه قدس از منطقه بیرون می‌رانیم/ نیرو‌های مسلح اجازه شکل گیری کانون‌های ناامنی پیرامون محیط امنیتی کشور را نمی‌دهند

آمریکایی‌ها تنها ناوهواپیمابر خود را از منطقه خارج کردند/ به فرمانده نیروی قدس افتخار می‌کنیمفرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همانطور که ۴۰ سال پیش آمریکا و استکبار جهانی را از کشور بیرون راندیم در حال بیرون ریختن آن‌ها از منطقه هستیم.


امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مجموعه نیرو‌های مسلح باید از ظرفیت‌های ملی کشور استفاده کنند و اجازه شکل گیری کانون‌های ناامنی پیرامون محیط امنیتی کشور را ندهند، اظهار کرد: همانطور که ۴۰ سال پیش آمریکا و استکبار جهانی را از کشور بیرون راندیم، امروز هم در حال بیرون ریختن آن‌ها از منطقه هستیم و علت اصلی و بخش پیشرو آن فرمانده سپاه قدس است که به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ادعای رئیس جهور آمریکا مبنی بر حضور در آب‌های خلیج فارس تصریح کرد: ظاهرا ترامپ از توانمندی ما در مواجهه با ناوگان آمریکا در منطقه مطلع نیست.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها حضور معنادار و اثر گذاری در منطقه ندارند که بخواهند ادعایی کنند، افزود: آن‌ها از اول سال به هیچ عنوان در خلیج فارس حضور نداشتند و طی ۲ ماه گذشته ناوهواپیمابری را اعزام کردند و آن هم به سرعت از منطقه خارج شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر ، خانزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
درود بر سپاه و ارتش ( درود بر شما )

ما به لطف خدا و هوشیاری فرماندهان نظامی از امنیت بسیار خوبی برخورداریم

خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین سیاح
۱۹:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
من گشنمه.....من گشنمه.....من گشنمه......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
عزیزم اینا رو باید به دولت و شخص رئیس گفت
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۷:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
درود ملت.ایران.بر.شیران.ولایت.پیروز.و.منصور.باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
چهل سال ازبهترین عمر ما درجنگ وتحریم وفشار زندگی وکمبودها ووووگذشت؟؟!!درحالیکه دولتمردان ما روی ثروت غلطیدند وفرزندانشات دربهترین شرایط،زندگی کردند ودربهترین دانشگاههای دنیا درس خواندندو بی دغدغه ازدواج کردندوباپولهای بادآورده ی پدرشان درآسایش وآرامش به زندگی خودادامه می دهند؟!!!!
آخرین اخبار