ترابی: داور با بازیکنان استقلال خوزستان مهربان بود/ تابع برانکو هستم و هرجا بگویم بازی می‌کنم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: اگر داور با بازیکنان استقلال خوزستان مهربان نبود می‌توانست به آن‌ها کارت قرمز دیگری هم بدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: هدف ما سه امتیاز بازی بود که توانستیم به آن برسیم و به امید خدا با قدرت همین روند را تا پایان فصل ادامه می دهیم.

او درباره اعتقاد ویژه برانکو به بازی اش گفت: برانکو به من لطف دارد. بازی کنم یا نکنم دوست دارم پرسپولیس ببرد و همه تلاشم را به کار می گیرم تا در پایان فصل با کسب رتبه ای خوب دل هواداران را شاد کنیم.

ترابی درباره اینکه آیا با بازیکنان پرسپولیس هماهنگ شده است یا خیر، اظهار داشت: فکر می کنم چهار تا پنج بازیکن جدید در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته اند و بی شک برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. با این وجود در سریع ترین زمان این هماهنگی را کسب می کنیم تا بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره متشنج شدن جو بازی و درگیری بازیکنان استقلال خوزستان با شجاع خلیل زاده گفت: بازیکنان حریف در یکی دو صحنه بدجوری خطا کردند. یک بار مرا  و یک بار هم شجاع رازدند. اگر داور با آنها مهربان نبود می توانست به بازیکنان استقلال خوزستان کارت قرمز دیگری هم بدهد که این اتفاق نیفتاد. انتظار داریم داوران منصفانه قضاوت کنند. البته من به صحنه درگیری خلیل زاده نزدیک نبودم.

ترابی درباره اینکه آیا پست او در پرسپولیس مشخص شده است یا خیر، اذعان داشت:  تابع تصمیم برانکو هستم و هر جا بازی کنم تمام تلاشم را به کار می گیرم بهترین عملکردم را به کار می گیرم. برای من تفاوتی ندارد در چه پستی بازی کنم.


بیشتر بخوانید

درویشی: اخراج بازیکنمان باعث شد تیممان عقب بکشد

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/

اظهاراات مهدی ترابی پس از بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار