بیانیه ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت خراسان رضوی و جنوبی در محکومیت حادثه خاش

علما و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت خراسان رضوی و جنوبی با صدور بیانیه ای حمله تروریستی در محور خاش- زاهدان را محکوم کردند.

بیانیه ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت خراسان رضوی و جنوبی در محکومیت حادثه خاشبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران پس از پشت سر گذاشتن پستی بلندی‌ها و فراز و فرود‌های بسیار و تجربه‌های فراوان به قامت رعنای چهل سالگی رسیده است و مردم قهرمان و رشید ایران با برگزاری راهپیمایی بی نظیر این سالگرد مبارک به دنیا نشان داد که بر سر پیمان خویش با امام و حامی و رهبر آزاده اش استوارتر از همیشه ایستاده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آتش کینه و خشم دشمنان از این حماسه زیبا فوران کرده است و هم اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد و آغاز حیات پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نمونه دیگری از استیصال و سرگردانی سرسپردگان غرب نمایان شد و همچون دفعات گذشته با روش‌های ددمنشانه دستشان به خون مطهر سربازان و یاوران اسلام آغشته شد.

ما علما و ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی استان‌های خراسان رضوی و جنوبی ضمن محکومیت این جنایت سفاکانه ایادی استکبار و شهادت پرافتخار دلیرمردان سپاه اسلام و مرزداران جان بر کف نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان، پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم شریف این مرز و بوم به ویژه خانواده محترم آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و همبستگی خود را با رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحکیم و وحدت میام مذاهب اسلامی اعلام می‌کنیم.

عصر دیروز یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش ــ زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفت. در این جنایت کور تروریستی، ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.
 
انتهای پیام//م.م
 

محکومیت حادثه تروریستی محور خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.