دعوت میثم مطیعی برای تشکیل پویش «لبیک آقا»

در پی صدور بیانیه «گام دوم» از سوی رهبر انقلاب، میثم مطیعی با انتشار پستی در صفحه‌اش، مردم را دعوت به تشکیل پویش «لبیک آقا» کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از حیات، حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بیانیه‌ای مهم و راهبردی صادر کردند.

در پی صدور بیانیه «گام دوم» از سوی رهبر انقلاب، میثم مطیعی، ذاکر اهل‌بیت(ع) و استاد دانشگاه، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن دعوت برای تشکیل پویش #لبیک_آقا در فضای مجازی، نوشت:

«آقا سلام

‌مخلص شماییم و ارادتمند

پیام گام دوم شما که سرشار از معنویت و اخلاص، عمق و تیزبینی و آینده نگری بود را خط به خط خواندیم. برای تحقق تمدن نوین اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه)، کم شدن فاصله‌ی باید‌ها و واقعیتها، و عمل به آنچه فرمودید، با شما #عهدمی‌بندیم که کوتاهی نکرده و به آن دستاوردی که پای آن خون ریخته شده خیانت نکنیم و از آن صیانت نماییم.

به خاطر وجود پر برکت شما، خدا را از عمق جان شاکریم. رهبری آسمانی و تأیید شده‌ی شما از بزرگترین نعمات الهی در عُمر ماست وَ لو کَرِهَ الکافِروُن.

از طرف خود و همه جوانان مؤمن انقلابی به شما عرض می‌کنم: که ما بحمدالله نه نومیدیم و نه ترسان. هر کدام از ما در هر شهر و در هر استعداد و هر موقعیتی که هستیم، آنجا را «مرکز تأثیر عالم» می‌دانیم.

سال‌هاست به واسطه توفیق خادمی اهل‌بیت علیهم‌السلام بطور مستمر در شهر‌های کوچک و بزرگ حضور می‌یابم و از نزدیک جوانان با انگیزه، مخلص و توانمند را زیارت می‌کنم، همان‌ها که شما با شناخت و اعتماد به ایشان، فردای انقلاب اسلامی را روشن‌تر از امروز می‌بینید.

پی‌نوشت: همینجا از همه جوانان مؤمن انقلابی، که امید‌های آقا هستند، دعوت می‌کنم پویش #لبیک_آقا را آغاز کنند.»

دعوت میثم مطیعی برای تشکیل پویش «لبیک آقا»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
لبیک یا لبیک رهبر عزیزم خامنه ای دشمنانت خوار شوند هر روز انشاءالله سرت سلامت فرزند زهرا سلام الله علیها