مردم در این چهل سال نشان دادند که حرکتشان بر مبنای توحید است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:مردم در این چهل سال نشان دادند که حرکتشان بر مبنای توحید است و در مقابل ظالمان و ستمگران عالم سر تعظیم فرونمی‌آورند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع مردم خمینی‌شهر اظهار کرد: امروز در بیش از یک هزار شهر کشور اجتماع‌های باشکوه و با عظمت با حضور مردم مسلمان و مؤمن و انقلابی برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب برپاست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ۴۰ سال پشت سر گذاشته شد و این معنایش این است که ملت ایران یک گام را به‌عنوان چهل‌سالگی برداشت و به مرحله بلوغ و پختگی و انقلابی شدن رسید و گام دوم را از امروز برای تحقق همه آرمان‌های انقلاب اسلامی برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: چهل‌سالگی انقلاب یعنی پشت سر گذاشتن ۴۰ سال زندگی همراه با استقلال و خارج از سیطره قدرت‌های شیطانی و بیگانگان، چهل‌سالگی انقلاب یعنی ۴۰ سال مقاومت ملت ایران در برابر زورگویان عالم به‌ویژه آمریکایی‌های جنایتکار، چهل‌ساله شدن انقلاب یعنی ۴۰ سال ایستادگی مردم در کنار مظلومان و مستضعفین عالم و چهل‌سالگی انقلاب یعنی ۴۰ سال پیشرفت و حرکت به سمت ساختن ایرانی آباد.

جوانی گفت: چهل‌سالگی انقلاب به معنای این است که این ملت ولایت طاغوت را کنار زده و ۴۰ سال است نظام ولایی را در آغوش گرفته و این نظام الهی ملت را در مسیر عبودیت و بندگی به پیش می‌برد.

جوانی با اشاره به اینکه این چهل‌سالگی با ایثار، فداکاری، رشادت، مردانگی و غیرت به‌دست‌آمده، اظهار کرد: مردم در این ۴۰ سال در صحنه بوده و از انقلاب صیانت و نگهبانی کردند، مردم در این چهل سال نشان دادند که به‌حق ولایتمدار و استکبارستیز هستند، مردم نشان دادند که حرکتشان بر مبنای توحید است و در مقابل ظالمان و ستمگران عالم سر تعظیم فرونمی‌آورند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم خمینی‌شهر مردمی حسینی هستند که در محرم خیمه‌های عزا را برپا می‌کنند و در عمل شعار امام حسین (ع) را به انجام رسانده و به شعار هیهات من الذله معتقد هستند.

وی تصریح کرد: مردم خمینی‌شهر در عمل نشان داده‌اند استکبارستیز هستند،  خوشا به حال این مردم که در عمل حسینی هستند نه در حرف و سخن و ۴۰ سال است که حسینی‌وار و زینبی‌گونه زندگی می‌کنند.

جوانی تصریح کرد: من به عنوان یکی از فرزندان این ملت شجاع و انقلابی از خمینی‌شهر حسینیه ایران، شهر پرورش‌دهندگان عالمان و مردان بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران و شهری که ۲ هزار ۳۰۰ شهید را در دفاع از اسلام و نظام اسلامی تقدیم کرده اعلام می‌کنم‌ای سردمداران نظام سلطه،‌ای سردمداران کشور‌های استعمارگر همچون انگلیس خبیث،‌ای دولتمردان مرتجع همچون آل سعود، امروز چشمانتان را به پهنه ایران باز کنید، به خمینی‌شهر بنگرید و این سلامت و شجاعت مردم را ببینید و حقیقت را بپذیرید که در این ۴۰ سال در برابر ملت ایران جز شکست چیزی نصیب شما نشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بدانید که اگر بخواهید باز به خصومت‌های خود ادامه دهید پاسخی جز شکست نصیبتان نخواهد شد، به خود بیایید و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسید.

وی خطاب به ترامپ، نتانیاهو، پومپئو،  مکرون و... گفت: به کوری چشمتان و برخلاف میل و اراده شما و با اراده خدا و با همت مردان و زنان این انقلاب ۴۰ ساله شد، شما گفتید که نخواهید گذاشت ایرانیان ۴۰ سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند و باید بگوییم به کوری چشمان شما امروز ۲۲ بهمن ملت ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را جشن گرفته است، بدانید و آگاه باشد این چهل‌ساله‌ها تا زمانی که مردم در صحنه هستند و پرچم‌های عزای حسین (ع) برپاست، ادامه دارد.

جوانی با اشاره به سخن امام راحل که فرمود: این پرچمی که به اهتزاز درآمد در پایان به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی فاطمه (عج) سپرده می‌شود، تأکید کرد: جوانان و آینده‌سازان کشور، شما باید انقلاب اسلامی را به‌خوبی بشناسید که به تعبیر رهبر معظم ‌انقلاب، این انقلاب معجزه قرن و انفجار نور بود و اگر غیر از این بود در میان امواج فشار‌ها و توطئه‌ها به ۴۰ سالگی نمی‌رسید و باید بدانیم انقلابی که اصلش معجزه بود چهل‌ساله شدنش هم معجزه است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:  دشمنان و طاغوت و دولت‌های مستکبر به همراه برخی از عوامل داخلی فتنه‌های رنگارنگ و نقشه‌های مختلف را به کار گرفتند تا این ملت را شکست دهند، اما ملتی که الگویی، چون فاطمه زهرا (س) دارد که آرمانش نظام ولایی بود و مکتب عاشورا سرچشمه حرکت و قیامش باشد معلوم است که این ملت شکست‌ناپذیر می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز باید انقلاب را بشناسیم و به نسل‌های جدید بشناسانیم و این انقلاب امروز تنها امید مستضعفان جهان است، امروز خبری از سوسیالیسم نیست، خبری از لیبرالیسم نیست و تنها پرچمی که به اهتزاز درآمده است پرچم اسلام ناب محمدی و پرچم اسلام سیاسی با پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب است.

جوانی در پایان اذعان کرد: انقلاب ما تنها انقلابی بود که هدف اقتصادی نداشت گرچه مردم در پیش از انقلاب در فقر و عقب‌ماندگی به سر می‌بردند، گرچه مسؤولان و دولتمردان باید در تلاش برای رفاه و ایجاد امنیت باشند و باید بدانیم آن چیزی که این مردم به خاطر آن تلاش کرد چیزی غیر از مسائل معیشتی و مادی بود.  

 

انتهای پیام/م 

صحبتهای معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درجمع راهپیمایان 22 بهمن خمینی شهر

برچسب ها: 22بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.