معاون وزیر دفاع مطرح کرد:

هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد/ آمادگی وزارت دفاع برای مشارکت در فرآیند ساخت و تولید خودرو‌

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع ‌با بیان اینکه هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد گفت:‌ در حال حاضر ۹۵ درصد نیازهای دفاعی کشور توسط نیروهای داخل تولید می‌شود.

هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رضا طلایی‌نیک ظهر امروز در پایان مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در این شهرستان اظهار داشت: قدرت جمهوری اسلامی در عرصه پیشرفت علوم دفاعی و نظامی به حدی است که هیچ کشوری قدرت مقابله نظامی با آن را ندارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه سپاه و ارتش در کنار هم از ورود دشمن به خاک کشورمان جلوگیری می‌کنند ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران با همت متخصصان داخلی خود و با کمترین بودجه نظامی و دفاعی امروز به پیشرفته‌ترین پهپادها، موشک‌ها و سلاح‌های نظامی مجهز است.

سردار طلایی‌نیک انقلاب اسلامی را سرمایه ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم دنیا دانست و عنوان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با وجود همه تنگنا‌های اقتصادی و معیشتی به صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌آیند و در این راه از سرمایه و دستاورد چهل ساله خود دفاع می‌کنند.

وی از آمادگی وزارت دفاع برای مشارکت در فرآیند ساخت و تولید خودرو خبر داد و ابراز داشت: در همین‌جا اعلام می‌کنم اگر شرکت‌های خودروسازی داخلی نمی‌توانند خودروی باکیفیت تولید و روانه بازار کنند وزارت دفاع آماده است توان علمی و دانش نظامی خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع به عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای غرب به ویژه صهیونیست‌ها علیه ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران اسلامی این نظام و انقلاب را سرمایه باارزش خود می‌دانند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در راه پاسداشت آن کوتاهی نمی‌کنند.

سردار طلایی‌نیک خروش عظیم ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی و جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: روحیه انقلابی و اسلامی در کنار خودباوری و عزتی که امام راحل به این ملت شریف ارزانی کردند رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است.

وی وجود رویش‌های جدید در انقلاب اسلامی را نشانه تداوم راه و مسیر نهضت امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: مردم کاملاً به مسائل کشور آگاه و بینا هستند بنابراین باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در مورد افرادی که به فساد، اختلاس و انحراف در انقلاب اسلامی دست زده‌اند اجرا کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع حفظ استقلال اقتصادی، سیاسی، دفاعی را از نشانه‌ها و ویژگی‌های بارز انقلاب دانست و عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با پیروی از منویات امام راحل و پس از ایشان با اطاعات از امام خامنه‌ای پشت سر ولایت فقیه همچنان ایستاده‌اند.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از حق و حقوق مظلومان جهان دفاع می‌کند تصریح کرد: پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی جهان با مفهوم آزادی‌خواهی و ایستادگی در برابر جبهه ظلم آ‌شناتر شده و دیگر حضور ابرقدرت‌ها و استکبار را در کشور خود بر نمی‌تابتد.

وی قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران در کل منطقه خاورمیانه و در بسیاری از معادلات جهانی را متذکر شد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکایی‌ها و با نوکری رژیم صهیونیستی چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و از طرفی دیگر نیز نمی‌توانند قدرت انقلاب را نادیده بگیرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه پیشرفت در تمام زمینه‌ها و بهبود زندگی مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان نظام است تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده است، اما شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که مردم اثر آن ره در زندگی خود لمس کنند.

سردار طلایی‌نیک وجود نابه‌سامانی‌های اقتصادی و جنگی که علیه جمهوری اسلامی در جهان به راه افتاده را نقشه حساب شده دشمن خواند و افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی و کمبود‌های فراوانی که در حوزه معیشتی شاهد آن هستیم، اما مسیر و زمینه‌های پیشرفت نیز در کشور وجود دارد.

وی مدیریت جهادی و تعهد بالای کاری در بسیاری از مدیران دلسوز انقلاب را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: برخلاف رسانه‌های بیگانه که همه مسئولان نظام را افرادی زراندوز معرفی می‌کنند اکثر مسئولان در اندیشه بهبود وضعیت معیشت مردم هستند و برای اصلاح وضعیت موجود تلاش می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع بسیج شدن تمام نیرو‌ها قوا برای پیشرفت و سازندگی کشور را در شرایط فعلی امری لازم و ضروری اعلام کرد و گفت: مردم شجاع ایران اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی پای آرمان‌های خود ایستادند و امروز نیز نسبت به توطئه دشمنان هوشیارند.

انتهای پیام/ ز

معاون وزیر دفاع در لنگرود

برچسب ها: وزارت دفاع ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.