نوبخت :

کاستی‌ها با ایستادگی و مشارکت مردم برطرف می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: کاستی‌ها با مشارکت مردم و با تبعیت از رهبر فرزانه برطرف می‌شود.

کاستی‌ها با ایستادگی و مشارکت مردم برطرف می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز در مراسم پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل گفت: لازم است با تبعیت از رهبری فرزانه و با مشارکت خود مردم کاستی‌ها رفع شده و ایستادگی در مقابل ترفند‌های دشمن تداوم یابد.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های دشمن، ملت ایران با ایستادگی و هوشیاری انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در ادامه دشمن با جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی در برابر تفکر دینی و حکومت جمهوری ایستادگی کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: مردم ایران با تبعیت از اندیشه‌ای مقدس و اسلامی و رهبری فرزانه با نه گفتن به شرق و غرب، حکومت جمهوری اسلامی را برگزید که یک راس آن ملت، راس دیگر رهبری مجتهد و اسلام شناس و راس سوم اسلام است.

نوبخت با تاکید بر اینکه ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده و ملت ایران همچنان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ملت ایران در مقابل لشکر کشی ۱۱ لشکر و در ادامه در مقابل تحریم‌ها ایستاده و امروز، ایران با تبعیت از رهبر فرزانه در رتبه ۱۸ اقتصاد دنیا و رتبه ۱۵ قدرت علمی دنیا ایستاده است.

وی با بیان اینکه مطابق آمار مرکز آمار ایران ۶۶ میلیون نفر جمعیت ایران زیر ۵۰ سال هستند و انقلاب را از نزدیک ندیده‌اند، تصریح کرد: امروز ارزیابی‌ها از انقلاب اسلامی و اینکه آیا بر محور حق بود یا نه مثبت است و برای استقلال و آزادی ملت ایران جوانان و انسان‌های آزاده بسیاری جانفشانی کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: امروز ایران اسلامی پیشتاز علوم هسته‌ای و نانو و هوافضا بوده و دانشمندان ایرانی در کهکشان‌ها به دنبال رفاه بیشتر بشریت و مردم ایران هستند.

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.
https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

انتهای پیام/ح/م

سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.