عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  عنوان کرد:

تسلیم کردن مردم ایران یک خیال فانتزی برای استکبارگران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تسلیم کردن مردم ایران یک خیال فانتزی برای استکبارگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  دکتر حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: اندیشه ی امام خمینی توانست میان تمام کشور ها وارد شود و درس بگیرند از انقلابمان.

وی افزود: 40 سال است که تحریم هستیم و ظلم به ما می شود اما ملت همیشه در صحنه ایران با شکوهمندی هرچه تمام تر و تقدیم شهدا در عرصه های مختلف باعث شد انقلابمان مستحکم تر شد.

مظفر بیان داشت: استکبار می‌خواهد با توطئه‌های مختلف این فرهنگ را از ما بگیرد ولی باید بدانند که این انقلاب باعث ذلت و خواری آن ها خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: شاه مردم ایران را حقیر کرده بود و آمریکایی‌ها در همه موضوعات تصمیم گیر شده بودند و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ایران امروز مستقل‌ترین کشور دنیا است و هیچ نیروهای خارجی در کشور ما تصمیم‌گیر و تأثیرگذار نیست.

وی گفت: امروزه نظام ایران در زمینه‌های علمی و فناوری جزو 10 کشور برتر جهان است و این پیشرفت‌ها است که سبب شده استکبار علیه ایران اسلامی توطئه چینی کند و این امر نشانه اقتدار ایران اسلامی است چرا که استکبار با کشور بی تأثیر کاری ندارد.

مظفر با بیان اینکه تسلیم کردن مردم ایران یک خیال فانتزی برای استکبارگران است، گفت: ما نمی‌خواهیم دیگران را مقصر مشکلات امروز کشور بدانیم اما بدون شک جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی سبب تشدید وضعیت موجود شده‌اند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به دلیل ناکارآمدی مسئولان است، اظهار کرد: امروز جشن ایثار، مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب آن را گرفته‌ایم و در آینده باید ناکارآمدی‌ها را رفع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران تابع فرهنگ عاشورا است، افزود: می‌خواهند با توطئه‌های مختلف این فرهنگ را از ما بگیرند ولی باید بدانند که این انقلاب باعث ذلت و خواری آن ها خواهد شد.

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

انتهای پیام/م

ایران امروز مستقل‌ترین کشور دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.