باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

هاشمی: وحدت شیعه و سنی ثمره پیروزی انقلاب است

استاندار گلستان گفت: اکنون مسیر وحدت بین شیعه و سنی بهتر شده است. در استان گلستان می‌توان نماد واقعی وحدت را از نزدیک لمس کرد.

وحدت شیعه و سنی با پیروزی انقلاب/ انقلاب مبتنی بر ارزش‌خا حفظ خواهد شدسید مناف هاشمی استاندار گلستان در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره مشارکت سیاسی مردم قبل و بعد از انقلاب، گفت: ۲۲ بهمن امسال مردم ما مانند همیشه با حضور پررنگ خود جلوه‌ی بسیار زیبا و مقتدری از مشارکت سیاسی خود نشان خواهند داد و بنده این اطمینان را می‌دهم که مردم ما از انقلاب سال ۵۷ فاصله نگرفتند.

هاشمی با اشاره به اینکه پس از انقلاب فشار‌ها و جنگ اقتصادی را به  مردم تحمیل کردند، افزود:  یک جنگ ۸ ساله‌ را عراق  با همراهی کشور‌های قدرتمند جهان به مردم ایران علیه کشورمان انجام داد؛ حتی در دوران سازندگی هم امکانات لازم را بسیاری از کشور‌ها به ایران نمی‌دادند.

وی با بیان  اینکه امروز هم در یک شرایط تحریمی هستیم، اظهار کرد: مردم در این سال‌ها نشان داده‌اند که در کنار دولتمردان و حاکمیت هستند، چرا که حفظ انقلاب و نظام را از همه چیز مهم‌تر می‌دانند و پیام حضور امام را لبیک خواهند گفت و با حضور جدی خود، حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

استاندار گلستان درباره اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی، قبل و بعد از انقلاب، گفت: اکنون مسیر وحدت بین شیعه و سنی بهتر شده است. در استان گلستان می‌توان نماد واقعی وحدت را از نزدیک لمس کرد.  درهمه نشست‌ها، مشارکت‌ها، درکار‌های خیر اقوام تشیع و خصوصا عزیزان اهل تسنن را در کنار هم می‌بینیم و این‌ها نکات مثبتی است که می‌توان استان گلستان را بر اساس فرموده مقام معظم رهبری الگو برای کل کشور دانست. البته در تمامی استان‌ها و شهر‌های کشورمان وضعیت همین طور است، اما استان گلستان به دلایل مختلف بسیار موفق بوده است؛ تماینده ولی فقیه در استان توفیقات خوبی بحمدلله داشتند و به نوعی استان گلستان می‌تواند الگوی خوبی برای کشور باشد.

وی درباره استقلال کشور قبل و بعد از انقلاب گفت: همین که مردم جمهوری اسلامی ایران، این شهامت را دارند که جلوی ابر قدرت‌های بزرگی همچون آمریکا ایستادگی کنند، نشان دهنده‌ی این است که استقلال ما، استقلال واقعی و  بر اساس شعائر دینی ما است.

هاشمی یادآور شد: به همین خاطر است که انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر در سایر کشورها که برای قدرت و کسب ثروت تلاش می‌کنند، تفاوت‌های بسیاری دارد. انقلاب ما انقلابی دینی و بر اساس ارزش‌ها است، به همین دلیل قطعا حفظ خواهد شد و همانند گذشته پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
شيعه بخاطر حفظ وحدت حتي دشمناش رو هم تحمل ميكنه
حضرت علي هم اينجوري بود
آخرین اخبار