برگزاری مانور عملی کار با خاموش کننده‌های دستی در ساری

شانزدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در پارک صفرآباد ساری برگزار شد.

حسام حسینی سرپرست اداره پیشگیری و آموزش آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از برگزاری شانزدهمین دوره مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از روز شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شد و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هیجده شهروند شرکت کننده در این دوره با اصول و مبانی مقابله با آتش، کار با خاموش کنند‌های دستی، مباحث اصول و مبانی نجات و کمک‌های اولیه و مقدماتی را بطور کامل فرا گرفتند.

حسینی گفت: شهروندان شرکت کننده در این دوره با مقدمات ایمنی آشنا شده و با فرا گیری آن، ضمن شناخت مخاطرات محیطی، شرایط ایجاد اقدامات پیشگیرانه در محیط اطراف خود را جهت جلوگیری از وقوع حادثه فراهم می‌آورند.

سرپرست اداره پیشگیری و آموزش آتش نشانی ساری افزود: قبول شدگان آزمون دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب موفق به اخذ مدرک گواهی پایان دوره مذکور (سطح ۳ اتش نشان داوطلب) خواهند شد و می‌توانند در دوره‌های نیمه پیشرفته و پیشرفته شرکت کنند.

وی گفت: این دوره‌ها کاملاً رایگان است و تجربه نشان داده افرادی که با این مباحث آشنا شده بودند در مواجهه با حوادث موفقتر عمل کرده اند.
انتهای پیام/آ

برگزاری شانزدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: آتش نشان ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار