کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در راین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۳۱۲ کیلو تریاک و توقیف ۲ دستگاه خودرو توسط ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰کیلو تریاک در راینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی بخش راین با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محور‌های منتهی به شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش راین با همکاری پاسگاه گزک و یگان تکاوری ۱۱۳ راور در محور "راین– گلزار" خودرو تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی وبه آن دستور ایست صادر کردند.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به اخطا ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز نهایتاً خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو ۳۱۲ کیلو تریاک کشف شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید به عنوان راه پاکن و خودرو تیبا حامل مواد توقیف و ۳ قاچاقچی دستگیر و به منظور پیگیری پرونده به همراه مواد کشف شده، تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست: تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

کشف موادمخدر در راین

برچسب ها: مواد مخدر ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.