وضعیت شرمگینانه تفنگدار آمریکایی در خانه زوج ژاپنی!

یک تفنگدار جوان آمریکایی شاغل در ژاپن با وضعیتی عجیب در خانه یک زوج ژاپنی دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگیری یک تفنگدار آمریکایی در خانه یک زوج ژاپنی خبرساز شد. «ناتانیل ویلیامز» ۲۷ ساله در ساعت ۵ صبح روز شنبه و در حمام خانه این زوج ژاپنی در حالی که کاملاً مست بود، دستگیر شد. ویلیامز که در مرکز تفنگداران هوایی دریایی «آتسوگی» مشغول خدمت است، بدون اجازه وارد آپارتمان این زوج در شهر «ایبینا» در حومه توکیو، پایتخت ژاپن شده بود. پلیس محلی ژاپن پس از حضور در آپارتمان این زوج اقدام به بازداشت این تفنگدار آمریکایی کرد.

وضعیت شرمگینانه تفنگدار آمریکایی در خانه زوج ژاپنی!

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ویلیامز در طول هفته و بدون اجازه وارد خانه این زوج ژاپنی می‌شد و از حمام آن‌ها استفاده می‌کرد. مرد ۴۴ ساله ژاپنی که هویتش اعلام نشده و در طبقه دوم آپارتمان زندگی می‌کند، گفت او پس از شنیدن صدای آب از داخل حمام خانه‌اش و بررسی آن ناگهان این نظامی آمریکایی را که مشغول دوش گرفتن در داخل حمام بود، مشاهده کرد.

وضعیت شرمگینانه تفنگدار آمریکایی در خانه زوج ژاپنی!

بنا بر گزارش Stars and Stripes این زوج مانع لباس پوشیدن نظامی آمریکایی شدند و پس از رسیدن پلیس محلی ژاپن این نظامی دستگیر شد. پلیس هیچ مدرکی دال بر شکسته شدن پنجره یا درب خانه پیدا نکرد و گفته می‌شود که ویلیامز از راه درب ورودی خانه که قفل نبود، وارد خانه شده است. «سم ساموئلسون»، افسر پلیس مرکز تفنگداران آتسوگی در این باره گفت که این مرکز به صورت جدی این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد و برای اجرای قوانین محلی همکاری لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نظامیان آمریکایی در کشور ژاپن خبرساز می‌شوند. پیش‌تر نیز یک ملوان آمریکایی توسط پلیس ژاپن در استان اوکیناوا در جنوب ژاپن به اتهام تجاوز به یک مسافر زن دستگیر شده بود.

انتهای پیام/

آبروریزی نظامی آمریکایی در ژاپن!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
......................مرگ بر آمریکا و آمریکایی.......................
آخرین اخبار