دستگیری عامل انتشار عکس همکلاسی در همدان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری عامل انتشار عکس همکلاسی در این استان خبر داد.

دستگیری عامل انتشار عکس همکلاسی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: دختری با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویراش با عناوین مستهجن در اینستاگرام شکایت کرد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی اقدام به کپی برداری تصاویر شاکیه از صفحه شخصی اینستاگرام و انتشار آن در صفحه دیگری با عناوین مستهجن کرده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان ادامه داد: پس از کارهای فنی متهم شناسایی و دستگیر شد که در مواجهه با شاکیه مشخص شد که وی همکلاسی این دانشجو است.

سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: متهم در بازجویی ها علت خود از این اقدام را انتقام جویی از همکلاسی عنوان کرد و مدعی شد که شاکیه قصد برقراری ارتباط با دوست پسر وی داشته است.

وی ادامه داد: افرادی که اقدام به بهره گیری نادرست از فضای مجازی می کنند در کمترین زمان شناسایی و دستگیر می شوند.

رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان تاکید کرد: فضای مجازی محل تسویه حساب های شخصی، انتقام گیری و انجام اعمال مغرضانه و هتک حیثیت افراد نیست.

انتهای پیام/ب

عامل انتشار عکس همکلاسی در همدان دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.