با موافقت نمایندگان مجلس؛

دستگاه‌های شمول قانون مدیریت حوادث غیرمترقبه موظف به اجرای مصوبات سازمان شدند

با موافقت نمایندگان دستگاه‌های شمول قانون مدیریت حوادث غیرمترقبه موظف به اجرای مصوبات سازمان شدند.

دستگاه‌های شمول قانون مدیریت حوادث غیرمترقبه موظف به اجرای مصوبات سازمان شدندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه) مجلس و در جریان بررسی لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور با ماده ۲۲ این لایحه را با ۱۷۸ رأی موافق، ۱۲ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ نماینده حاضر در صحن تصویب کردند.

به موجب این مصوبه؛ هر یک از مسئولان دستگاه‌های مشمول این قانون در سطوح مختلف موظف است، مصوبات و دستورات وزیر کشور، رئیس سازمان و روسای ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی را با تدارک و فعال کردن کلیه امکانات و توانمندی‌های دستگاه مربوطه در بازه زمانی تعیین شده اجرایی نماید و گزارش عملکرد خود را به رئیس سازمان و روسای ستاد‌های مذکور ارائه دهد. عدم اجرای مصوبات و دستورات مکتوب مزبور یا عدم ارائه دهد. گزارش عملکرد، تخلف محسوب و مشمول حکم مندرج در ماده ۲۰ این قانون خواهد بود.

تبصره- نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد موضوع تبصره ۳ ذیل ماده ۹ این قانون در صورت غیبت غیرمجاز از جلسات در شرایط اضطراری (به تشخیص رئیس ستاد) به هیات تخلفات اداری معرفی و حسب مورد به انفصال از خدمات دولتی از ۱۵ روز تا یک ماه محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار