وزارت اطلاعات اعلام کرد؛

انهدام باند قاچاق سوخت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

پانزده نفر از اعضای اصلی باند قاچاق سوخت در برخی شهرستان‌های استان فارس با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

انهدام باند قاچاق سوخت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)به گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان فارس و در راستای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی  ۳ باند قاچاق سوخت در شهرستان‌های مرودشت، کازرون و لامرد استان فارس با هماهنگی مراجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت و ۱۵ نفر از اعضای اصلی  این شبکه را دستگیر کردند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید متهمین در مدت فعالیت خود بیش از  ۱۷ میلیون لیتر سوخت در قالب قاچاق و عرضه خارج از شبکه، جمع آوری و با همکاری دلالان از کشور خارج کرده اند.

همچنین سوء استفاده از سهمیه سوخت تعاونی‌های روستایی، حواله سوخت کوره‌های آجرپزی، خودرو‌های اسقاطی و تبانی با برخی از جایگاه‌های سوخت از جمله شگرد‌های اصلی اعضای این باند بوده است.

وزارت اطلاعات به مفسدین اقتصادی هشدار می‌دهد فعالیت‌های مخرب و اخلال گرانه آن‌ها که باعث بروز آسیب در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور می‌شود مورد رصد و پیگیری دقیق است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
مردم استدعا دارند جلوی قاچاق بی رویه دام زنده به سمت مرزها نیز به سرعت گرفته شود تا کار از کار نگذشته و با دلالان و دامداران متخلف نیز برخورد قضایی جدی شود!!!
France
بسیجی
۲۰:۳۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
تنها راه مبارزه با تحریم ها خود کفا شدن حمایت از محصولات ایرانی ممنوع شدن کالای خارجی که مشابه داخلی دارند ذخیره ارز کشور برای شرایط بحرانی .با تشکر از مدیر سایت .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
باز خوبه یکی هست اینا رو جمع کنه
خدا قوت سربازان گمنام آقا امام زمان عج الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
احسنت ، خدا قوت
آخرین اخبار