کوربین خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در انگلیس شد

رهبر حزب کارگر انگلیس برای کمک به پایان دادن به ریاضت اقتصادی، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، برای کمک به پایان دادن به ریاضت اقتصادی، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد. 

او روز شنبه در گلاسگو، در نشست سازمان‌های خیریه‌ای که با فقر مبارزه می‌کنند، گفت مردمی که آسیب‌های ۹ سال ریاضت اقتصادی را متحمل شده اند، باید اجازه یابند بار دیگر رای خود را به صندوق اندازند.

رهبر حزب مخالف انگلیس با اشاره به افزایش سالیانه استفاده از بانک‌های غذا و کاهش شدید امید به زندگی در دومین شهر پرجمعیت اسکاتلند، تاکید کرد مردم از پیامد‌های ریاضت اقتصادی آسیب می‌بینند.

به اعتقاد او، اکنون زمان برگزاری انتخابات عمومی فرا رسیده است زیرا مردمی که از ۹ سال ریاضت اقتصادی آسیب دیده‌اند، دیگر نمی‌توانند برای برگزاری این انتخابات منتظر بمانند.

کوربین این واقعیت را که برخی از مردم انگلیس در خیابان‌ها روزگار می‌گذرانند و مجبورند در یکی از ثروتمندترین کشور‌های جهان برای رفع نیاز‌های خود به بانک‌های غذا وابسته باشند، شرم‌آور خواند.

کوربین در بخشی از سخنانش تصریح کرد: مردم انگلیس اکنون این انتخاب آشکار را پیش رو دارند. آن‌ها باید بین تحمل ریاضت بیشتر یا روی کار آمدن یک دولت از حزب کارگر که به ریاضت پایان خواهد داد و کشوری خواهد ساخت که برای تعداد زیادی از مردم باشد نه تعداد اندکی یکی را برگزینند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار