ردمی در گوشی پرچمدار خود از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند

یکی از کارکنان ردمی، شرکت زیرمجموعه شیائومی، با انتشار پستی در فضای مجازی از تولید پرچمداری با پردازنده Snapdragon 855 خبر داد.

ردمی در گوشی پرچمدار خود از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عرضه موفق گوشی ردمی نوت ۷ - Redemi Note 7، شرکت زیرمجموعه شیائومی اکنون در حال طراحی پرچمدار جدید خود با نام ردمی نوت ۷ پرو است. در واقع ردمی در حال کار بر روی تلفن همراهی است که از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند. احتمالاً شرکت زیرمجموعه شیائومی برای عرضه این گوشی در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید را یکی از افراد حاضر در جلسه در Weibo منتشر کرده است. در این عکس خود او و همکارانش در مؤسسه تحقیق و توسعه شنژن شیائومی، جایی که آن‌ها در مورد آینده ردمی و دستگاه‌های بعدی خود صحبت می‌کنند، دیده می‌شوند. این فرد در توضیحات پست خود گفته درباره تولید دو گوشی مختلف صحبت‌هایی انجام شده است. این مسئله بدان معناست که ردمی قصد دارد از بازار گوشی‌های میان‌رده خارج شده و وارد بخش بزرگتری از بازار شود.

ردمی در گوشی پرچمدار خود از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کند

در حال حاضر، هیچ جزئیات خاصی اعلام نشده است، بنابراین ما هیچ چیز در مورد گوشی پرچمدار ردمی نمی‌دانیم به جز آن که قرار است در آن از آخرین و بهترین پردازنده کوالکام یعنی Snapdragon 855 استفاده شود. استفاده از پردازنده‌ای با این قدرت نشان از یک گوشی بسیار سریع است که توانایی اجرا کردن سخت‌ترین نرم‌افزارها و بازی‌ها را دارد.

به نظر می‌رسد زیرمجموعه شرکت شیائومی پس از موفقیتش در سال گذشته اکنون با قدرت بیشتری وارد رقابت با بقیه شرکت‌ها شود. باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی‌های جدید بمانیم. خود شرکت شیائومی در مدت کمی توانسته جایگاه خود را در دنیای گوشی‌های تلفن همراه تثبیت کند و حالا انگار نوبت شرکت زیرمجموعه آن است که به این موفقیت دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

استفاده پردازنده قوی در پرچمدار بعدی ردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار