اتفاقی نو برای فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری

طرح جامع فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصویب شد.

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: پس از تائید نهایی و تصویب هیاُت مدیره با ابلاغ رئیس هیاُت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، طرح جامع فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری رسماً اجرایی شد.

وی با اشاره به ابعاد و زوایای طرح جامع افزود: در این طرح که با مسئولیت و محوریت اداره کل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و حمایت معاونت عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطالعه و انجام شد، نقشه راه آینده و توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و مقاصد تجاری و کسب وکار فرودگاه تبیین و در چشم انداز‌های ۱۰ و ۲۰ ساله محور اصلی برنامه ریزی و بودجه گذاری و تدوین طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: آنچه در اولین نگاه به طرح جامع فرودگاه ساری به چشم می‌خورد موضوع تاُمین عرصه و زمین مورد نیاز برای اهداف توسعه‌ای واقدام بر اساس رهنمود‌های طرح جامع است که امیدواریم با حمایت و مساعدت مسئولین استانی به ویژه استاندار بتوانیم با تاُمین زمین و عرصه مورد نیاز در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات شگرفی جهت پیشرفت اهداف صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی استان باشیم.

وطن خواه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به طرح‌ها و طرح‌های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دولتمردان و کارگزاران صدیق نظام، فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری در ۲ دهه گذشته شاهد پیشرفت و توسعه قابل ملاحظه‌ای بوده و تمامی استاندارد‌های ملی و بین المللی در این فرودگاه تاُمین و اجرا می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:  اعتبارات طرح‌های فرودگاه ساری امسال رشد ۹۰۰ درصدی داشته است و دلیل آن تلاش مدیرعامل و اعضای هیاُت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران بوده است.

 وطن خواه افزود: در حال حاضر با انجام ۸۰ پرواز هفتگی در ۱۰ مسیر داخلی و خارجی و با حضور و مشارکت ۹ خط پروازی و شرکت هواپیمایی با اعزام و پذیرش حدود ۵۰۰ هزار مسافر در قالب ۴۳۰۰  پرواز به مردم استان و دیگر نقاط کشور خدمات پروازی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ م

تصویب طرح جامع فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار