مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد آغاز شد

رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان ، جام شهدای انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه در استادیوم شهید نصیری آغاز شد.

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عبدرضا دستا رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد با حضور تیم‌های یزدلوله، سرخ پوشان، وحدت و یزدخواست میبد، نود اسپرت و خوش نوش ابرکوه در یک گروه و به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت پیگیری می‌شود.

وی افزود: در مسابقه افتتاحیه که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، ورزشی و هواداران برگزار شد، تیم یزدلوله با نتیجه ۲ بر یک تیم سرخ پوشان یزد را شکست داد.

دستا تصریح کرد: مسابقات زیر نظر واحد لیگ هیئت فوتبال یزد برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر استان را کسب می‌کنند.

در سال ۱۳۹۶ در مجموع افزون بر ۶۰۰ مسابقه فوتبال در قالب لیگ در تمام رده‌های سنی با حضور هزار و ۵۰۰ ورزشکار در استان برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزا نفر جمعیت ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

انتهای پیام/ی

آغازمسابقات فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار