در پیام‌های جداگانه‌ای؛

احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند

احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند.

احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت دبیرکل فقید موتلفه را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‎‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت محمدنبی حبیبی  دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند.متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

پيام تسليت سيد پرويز فتاح رييس كميته امداد امام خمينی

انا لله وانا الیه راجعون

در گذشت ناگهانی مرد اخلاق مدار و یار مخلص انقلابی آقای محمد نبی حبیبی را تسلیت عرض می نمایم.

خدایش رحمت کند وان شاء الله با اولیاء و ابرار در جنت الهی محشور شوند.


پیام تسلیت محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور

دریافت خبر درگذشت یار فدارکار امام(ره) و رهبری، خادم انقلاب جناب آقای محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی باعث تاسف و تاثر گردید.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به خانواده ایشان و اعضای محترم حزب موتلفه اسلامی تسلیت می گویم و برای آن روان شاد مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی از درگاه احدیت خواهانم.


پیام تسلیت محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

"انا لله و انا الیه راجعون"

ضایعه درگذشت برادر گرامی جناب آقای محمد نبی حبیبی از همراهان نهضت امام(ره) و رهبری و دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی موجب تاسف و تاثر خاطر شد.

بدون شک آن مرحوم از پیشتازان مبارزات در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود در دهه های پس از انقلاب نیز تا پایام عمر، یاری دلسوز برای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود. از سوی دیگر خدمات موثر و ماندگار ایشان در حوزه های مختلف بویژه در دوران تصدی گری شهرداری تهران همواره در یاد و خاطره مردم شریف ایران باقی خواهد بود.

فقدان ایشان را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم حبیبی

سلامٌ علیکم

درگذشت مرحوم جناب آقای «محمدنبی حبیبی» از مبارزان دوران انقلاب اسلامی، فعالان سیاسی و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم گردید. آن مرحوم سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب سپری نمود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

ان‌شاء‌اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.


علی دارابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما درگذشت نبی حبیبی را تسلیت گفت


دراین پیام آمده است: ایشان خلف صالح مجاهد نستوه زنده‌یاد حبیب‌الله عسگراولادی در عرصه سیاست‌ورزی اخلاقی بود و رفتار، ادب، تواضع و اخلاق نیک ایشان مثال‌زدنی بود.

این ضایعه را به اعضای محترم شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم خواهانم. 


آیت‌الله اراکی به مناسبت درگذشت محمد نبی حبیبی آیت‌الله اراکی به مناسبت رحلت محمد نبی حبیبی پیامی صادر کرد.

وی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی را از شخصیت‌های وفادار به امام(ره) و رهبر معظم انقلاب دانسته و درگذشت ایشان را به دوستان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون. خبر درگذشت شخصیت وارسته و متدین و متعهد جناب آقای محمد نبی حبیبی دبیر کل محترم حزب مؤتلفه اسلامی موجب تأثر و تأسف یاران انقلاب اسلامی گردید. بی‌تردید، ایشان از چهره‌های وفادار به امام راحل در دوران سخت مبارزات و یار صمیمی انقلاب و رهبری معظم بودند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند. این‌جانب فقدان این شخصیت ارزشمند را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دوستان و یاران ایشان به‌ویژه بیت مکرم و فرزندان ارجمندشان تسلیت عرض کرده، علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»


پیام تسلیت محسن بندپی استاندار تهران

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شخصیت متدین و یار دیرین انقلاب و رهبری،جناب آقای محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر شد.

ایشان در دوران حضور خود در سمت های مختلف از جمله استانداری تهران، شهرداری تهران و چندنهاد انقلابی خدمات ماندگاری از خویش به یادگار گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این فقدان به محضر رهبر معظم انقلاب،مردم عزیز ایران اسلامی و همه دوستداران انقلاب، علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


پیام تسلیت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور:

درگذشت مرحوم حاج محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتفه اسلامی موجب تاسف و تاثر شد.

در پیام معاون اول رییس جمهور آمده است: مرحوم حبیبی از چهره های انقلابی و مبارز در دوران ستم شاهی بود که پس از انقلاب اسلامی نیز در مسیر خدمت به انقلاب، نظام و مردم قرار داشت.

این مصیبت را بستگان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.


پیام تسلیت عارف رئیس فراکسیون امید مجلس

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه درگذشت برادر گرامی جناب آقای محمد نبی حبیبی دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی موجب تألم و تاثر خاطر شد.

آقای محمد نبی حبیبی انسان بزرگوار و والامنش با اندیشه بلند و ایمان استوار و تجربه گران‌سنگ در عرصه سیاست یکی از یاران وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن مرحوم به خانواده معزز حبیبی و اعضای محترم حزب موتلفه اسلامی، برای روح بلند ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.


پیام تسلیت رئیس دفتر رئیس جمهور

در آستانه ایام خاطره‌انگیز دهه فجر انقلاب اسلامی، درگذشت یار وفادار انقلاب و رهبری، مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی موجب اندوه فراوان شد.

این شخصیت متعهد، هم در مبارزه با رژیم طاغوت و هم در تحکیم و صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاری به مردم، نقشی مؤثر ایفا کرد و کارنامه‌ای پربار از خود بر جا گذاشت. این ضایعه را به خانواده محترم، همکاران و علاقمندان این مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.


پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت یار دیرین انقلاب آقای محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی که عمر شریفشان را در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کردند، موجب تأسف اینجانب شد.

ضمن عرض تسلیت به بیت محترم ایشان و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.


پیام تسلیت جبهه پیشرفت و عدالت نیز در پی درگذشت دبیرکل  حزب موتلفه

خبر درگذشت آقای مهندس محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی موجب تاثر و اندوه شد. مرحوم حبیبی، از چهره‌های موثر و پیشکسوت در خدمت رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین از افراد شاخص و موثر در حوزه تشکیلات و تحزب در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بود.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مردم گرانقدر و دوستان و علاقمندان ایشان، مسئولان و اعضای حزب موتلفه اسلامی، از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای خانواده ایشان، صبر آرزو می‌کند.


پیام تسلیت آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز

«بسمه تعالی

برادر عزیز و یار صدیق و همیشگی انقلاب، مرحوم محمدنبی حبیبی در ایام فاطمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیار معبود شتافت و در جوار هم رزمان شهیدش آرام گرفت.

آن مرحوم که از پیشتازان مبارزات در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، دردهه‌های پس از انقلاب نیز تاپایان عمر، یاری دلسوز برای مرحوم امام (رحمه الله علیه) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همراه همیشگی روحانیت و از خدمتگزاران صادق مردم شریف ایران اسلامی بود.

جامعه روحانیت مبارزکشور ثلمه فقدان ایشان رابه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضاء محترم حزب مؤتلفه اسلامی، قاطبه ملت شریف ایران وخانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند مسئلت می‌نماید.»


پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور 

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمد نبی، دبیر کل یکی از دیرپاترین احزاب و تشکل های سیاسی کشور، موجب تاثر بسیار است. آن مرحوم که نامش در زمره مبارزین علیه رژیم ستم شاهی ثبت شده است و از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در خانواده بزرگ وزارت کشور در مسئولیت استانداری تهران، فارس و خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است، که ان شا أ... نزد پروردگار قادر متعال، متنعّم و بهره مند خواهد بود.

اینجانب با تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با ابرار را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم.


پیام تسلیت علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

انا الله و انا الیه راجعون
دریافت خبر درگذشت یار فداکار امام (ره) و رهبری و از همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تاثر و تالم شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه، علو درجات و رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه و صبر و اجر را برای بیت محترم ایشان و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی


پیام تسلیت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی مرحوم محمد نبی حبیبی که در چهار دهه خدمت صادقانه در جایگاه‌های مختلف منشاء خدمات ارزشمند بوده و تجربه گرانبهایی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب در جایگاه دبیرکلی یکی از قدیمی‌ترین احزاب سیاسی ایران منتقل کردند موجب حزن و اندوه اینجانب شد.

این مصیبت را به همه یاران و دوستان بویژه خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان از درگاه الهی رحمت و مغفرت و همنشینی با امام و شهدا و دیگر صالحان مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی در پی درگذشت محمدنبی حبیبی

متن پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

با تاسف و دریغ خبر درگذشت ناگهانی برادر صدیق و انقلابی مان، جناب آقای محمد نبی حبیبی را دریافت کردم. این انسان پرهیزگار و اندیشمند که تمام دوران حیات طیب خود را به مجاهدت و تلاش برای پیروزی نظام اسلامی، استقرار و شکوفایی آن به کار بسته بود در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با کوله باری از مبرات و خیرات به دیدار پروردگارش شتافت.

دبیرکل یکی از تشکل‌های پرسابقه و پیشتاز در تاریخ انقلاب اسلامی، مسئولیت‌ها و خدمتگزاری در عرصه‌های اجرایی به همراه نگاه مومنانه و ولایی در تحلیل مسائل سیاسی و موضع گیری‌های صریح و دقیق، کارنامه رویکردی و عملکردی این رجل برجسته انقلاب اسلامی را درخشان کرده بود.

اینجانب با اندوه و تاثر، رحلت این دوست مجاهد و انقلابی دیرین را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، فرزندان و خانواده محترمشان، اعضای حزب موتلفه اسلامی و عموم علاقمندانشان تسلیت عرض می‌نمایم»


پیام تسلیت  باهنر درپی درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خبر درگذشت یار دیرینه انقلاب و امام و رهبری، مبارز خستگی ناپذیر، مرحوم حاج محمدنبی حبیبی باعث تأسر و تألم فراوان گردید.

اینجانب سال‌های متمادی چه در حوزه اداره کشور و چه در جریانات سیاسی با ایشان همکاری داشتم و در این سال‌ها مرحوم حبیبی را برادری دلسوز، پرتلاش، متواضع و متعهد به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) و همراه و وفادار به مقام معظم رهبری یافتم.
امروز نه فقط حزب موتلفه اسلامی، بلکه جبهه پیروان خط امام و رهبری و جریان اصولگرایی و همه دوستداران انقلاب یک همسنگر فرزانه را از دست داده است.

از سویدای دل ضایعه درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بستگان و نزدیکان ایشان صبر و اجر مسألت دارم.


پیام حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در پی درگذشت  محمدنبی حبیبی

متن پیام تسلیت تولیت آستان امام خمینی (ره) به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
درگذشت برادر گرامی و عزیز جناب آقای محمد نبی حبیبی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر شد. آن مرحوم از همراهان خدوم انقلاب اسلامی بود و در مراحل مختلف زندگی خود همواره با عشق به امام و انقلاب راه می‌پیمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به همسر محترمه و خانواده ایشان و هم چنین به دوستان گرامی در حزب مؤتلفه اسلامى، از خدای متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت دارم.»


الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است: 

”بسم الله الرحمن الرحیم

محمد نبی حبیبی، از نیرو‌های باسابقه انقلابی و دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از میان ما رفت. آنچه درباره این چهره سرشناس سیاسی باید مورد توجه باشد، باورمندی به فعالیت تشکیلاتی و حزبی است. او از نخستین کسانی است که تلاش برای ایجاد نظام حزبی و تقویت فرهنگ تحزب در کشور را در دستور کارش قرار داد و تا پایان حیاتش به کار حزبی مشغول بود و از این لحاظ فضل تقدم بر دیگران دارد.

درگذشت این فعال سیاسی را به خانواده و همراهان و همه فعالان حزبی ایشان تسلیت عرض می‌کنم و نبود شخصیت‌هایی مانند حبیبی را برای جامعه و فضای سیاسی کشور یک ضایعه می‌دانم و این علیرغم اختلافات جدی در مواضع و دیدگاه‌های میان ماست.

خداوند ایشان را رحمت کند و به خانواده و همراهان ایشان صبوری عنایت کند.


حناچی درگذشت شهردار اسبق تهران را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

بازگشت همه به سوی اوست

شادروان محمد‌نبی حبیبی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی ایران و از چهره‌های شاخص نظام بودند که در دوران دفاع مقدس مسئولیت اداره پایتخت با ایشان بود و علی‌رغم همه مشکلات دوران جنگ، شهر را به خوبی اداره کرده و خدمات ماندگار و خاطرات روشنی از خویش به جا گذاشتند.
خبر درگذشت ایشان در شرایطی که کمتر از سه هفته پیش در نشست مشترک شهرداران تهران پس از انقلاب، خدمت ایشان بودیم و ضمن بهره بردن از نظرات و راهکارهایشان برای حل معضلات امروزی پایتخت، نماز ظهر و عصر را هم به امامت این شخصیت مومن و انقلابی برگزار کردیم، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

اینجانب، درگذشت جناب آقای حبیبی را به خانواده محترم ایشان، شهروندان تهرانی و مردم ایران تسلیت گفته و برای آن عزیز فقید رحمت و مغفرت الهی آرزومندم.


پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت محمد نبی حبیبی (ره)

متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مجاهد صادق جناب آقای مهندس محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تأثر و تألم گردید.

این چهره مبارز و انقلابی در جبهه عمل و اندیشه حقیقتاً وامدار ولایت و روحانیت بود و در منش و رفتار دینی و سیاسی التزام عملی و قلبی به ولایت مطلقه فقیه داشت‌. ایشان عمر پربار خود را در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران صرف نمود و در دوران مسئولیت های اجرایی نیز خدمات شایانی به نظام اسلامی داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آن فقید سعید را به بازماندگان، اعضای حزب مؤتلفه اسلامی و دوستان محترم ایشان تسلیت گفته و رحمت و فضل الهی را برای ایشان مسألت می‌نماید.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


پیام تسلیت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم محمد نبی حبیبی

متن پیام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سیاستمدار انقلابی، برادر صدیق، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، جناب آقای محمدنبی حبیبی موجب تاسف و تالم همه دوستدارن انقلاب و نظام اسلامی گردید.
ایشان که تمامی عمر پر برکت خویش چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن صرف مجاهدت و مبارزه در جهت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار آن شده بود و هم اینک نیز دبیرکلی یکی از با سابقه ترین احزاب مذهبی و سیاسی کشور که که سابقه آن به دوران ستمشاهی برمیگردد؛ عهده دار بود؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت.
جمعیت ایثارگران اسلامی درگذشت این یار دیرین انقلاب اسلامی را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، اعضاء محترم حزب موتلفه اسلامی، خانواده محترم ایشان و تمامی دوستداران ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و آمرزش را برای آن مرحوم خواستار است.


پیام تسلیت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در پی درگذشت مرحوم محمد نبی حبیبی

متن پیام مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به شرح زیر است:

بنام خدا

درگذشت دکتر علی دارابی درگذشت نبی حبیبی را تسلیت گفت
:black_small_square:معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی به قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، درگذشت حاج محمد نبی حبیبی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در پی درگذشت حاج محمد نبی حبیبی دیرکل حزب موتلفه اسلامی، دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی به محمد علی امانی قائم مقام و دبیر اجرایی حزب، این ضایعه را تسلیت گفت.
در پیام دکتر دارابی آمده است: ایشان خلف صالح مجاهد نستوه زنده‌یاد حبیب‌الله عسگراولادی در عرصه سیاست‌ورزی اخلاقی بود و رفتار، ادب، تواضع و اخلاق نیک ایشان مثال‌زدنی بود.
این ضایعه را به اعضای محترم شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، خانواده و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم خواهانم.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی وعضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران موجب تاثر وتاسف فزاوان شد.
مرحوم حبیی در طول سالهای انقلاب در زمره مبارزین و از ارادتمندان به نظام وامام و رهبری بودندوهمواره درمیهن اسلامی برای نیل کشور بسوی تحزب تلاش میکردند ودرتشکیل خانه احزاب ایران همراه بودند

ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان و هم حزبی های ان مرحوم تازه گذشته ، برای آن‌ مرحوم رحمت ومغفرت واسعه الهی را خواستاریم

فرج كمیجانی
دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی


پیام تسلیت دبیر کل حزب اتحاد ملت به مناسبت درگذشت دبیر کل حزب موتلفه اسلامی

درگذشت مرحوم محمدنبى حبیبى دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامى را به خانواده و بستگان وی و نیز اعضاء و هواداران آن حزب تسلیت مى‌گویم.

انتخاب مسیر کنشگری سیاسی حزبی و شناسنامه‌دار وجه ممیزه آن مرحوم نسبت به جریاناتی است که سایه‌نشینی و عدم پذیرش مسئولیت سیاسی را برگزیده‌اند.

از خداوند متعال رحمت و غفران برای آن فقید و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.


پیام تسلیت حجت الاسلام خاموشی به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی

ضایعه درگذشت مرحوم مغفور آقای محمدنبی حبیبی موجب تأسف و تأثر عموم علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی شد. آن مرحوم از آغاز نهضت اسلامی و نیز در ادوار متعدد پس از پیروزی انقلاب همواره نقش مؤثر و ارزنده‌ای در مسئولیت‌های مختلف داشت. ایشان یکی از یاران صدیق امام و رهبری و منشأ آثار خیر برای انقلاب و نظام اسلامی بود و در طول حیات پربارش، به‌خصوص در مقام دبیرکلی حزب مؤتلفه اسلامی، خدمات ارزنده‌ای به نفع نظام و کشور و مردم به ثمر رساند.

این مصیبت را به عموم علاقمندان انقلاب و نظام اسلامی خصوصاً به خانواده و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند متعال برای آن مجاهد پرهیزگار و خدوم و انقلابی رضوان و رحمت واسعه و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت حسین فدایی معاونت بازرسی دفتر مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی

خانواده معزز و محترم مرحوم محمد نبی حبیبی
سلام علیکم

بانهایت تاسف و تاثر درگذشت مرحوم حاج محمد نبی حبیبی از فداکاران انقلابی دوران ستم شاهی وخدمتگزار با اخلاص، ولایتمدار صدیق و امین نظام جمهوری اسلامی ایران را به شما و همرزمانش تسلیت عرض نموده و برای خانواده گرامی و بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.
ان شاالله در جوار رحمت حق با شهداء محشور شوند.


فرمانده سپاه درگذشت مرحوم حبیبی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بیت معظم مرحوم محمدنبی حبیبی

سلام علیکم

درگذشت خدمتگزار نستوه و خستگی ناپذیر، مرحوم محمدنبی حبیبی موجب تالم و تاثر خاطر فراوان گردید.

با نهایت تاثر ضایعه فقدان آن مجاهد پارسا و آن یار صدیق امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) که سراسر عمر شریفش در خدمت به اسلام و انقلاب سپری شد را به بیت معزز و بستگان محترم و همه همرزمان و هم مبارزان انقلابی اش تسلیت عرض می‌نمایم.

بی گمان نقش وی در کنار پیشتازان و طلایه دارانی همچون اندرزگو، بخارایی، امانی، عسگر اولادی و... بعنوان مبارزی انقلابی در شکل گیری پایه‌های نهضت امام خمینی (ره) تا انقلاب و خدمات ارزنده و خالصانه اش بعد از آن در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز، همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

اینجانب از قادر متعال برای آن خدوم صادق، مخلص و ولایتمدار که در ایام مبارک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با کارنامه‌ای انقلابی و ولایی به دیدار حق شتافت، علو درجات و برای بیت محترم و بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


پیام تسلیت شورای مرکزی خانه احزاب ایران در پی درگذشت نبی حبیبی

بسمه تعالی

درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی که سال های متمادی در عرصه کار تشکیلاتی و حزبی عمر خود را مصروف داشت موجب تاثر و تالم فراوان شد.شورای مرکزی خانه احزاب ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم به بازماندگان خاندان حبیبی صمیمانه تسلیت می گوید و برای آن فقید سعید علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومند است.

بدون شک خدمات ایشان در صحنه و عرصه کارحزبی و سیاسی و نیز اخلاق مداری و حسن خلق ایشان همواره در یاد و خاطره همه فعالان حزبی باقی خواهد ماند.

شورای مرکزی خانه احزاب ایران


این خبر در حال تکمیل است...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار