مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

برنامه‌های زمستان بیدار در اردبیل سال آینده پرمحتواتر خواهد بود

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: برنامه‌های زمستان بیدار سال آینده بسیار پرمحتواتر و آیتم‌های ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های زمستان بیدار با اعلام این خبر تصریح کرد: برنامه‌های زمستان بیدار سال آینده بسیار پرمحتواتر و آیتم‌های ملی و حتی بین‌المللی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه‌های زمستان بیدار باید تبدیل به رویداد سالانه گردشگری زمستانی در استان اردبیل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه فرهنگسازی و جذب مخاطب در حوزه گردشگری نیازمند اقدامات پایه‌ای است، افزود: جاذبه‌های گردشگری زمستانی اردبیل برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار متنوع و جذاب است.

فلاحی ادامه داد: زمستان بیدار یک شعار نیست بلکه یک مسیر راهی است که از طریق آن می‌توانیم به توسعه صنعت گردشگری در اردبیل دست بیابیم.

وی گفت: همچنین برنامه‌های زمستان بیدار می‌تواند بهانه‌ای برای جذب اعتبار و تامین زیرساخت‌های گردشگری در استان اردبیل باشد که در حال حاضر این موضوع در حال پیگیری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌هایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این بخش در ارتباط هستند.

فلاحی اضافه کرد: مردم و جوامع محلی نیز در جذب گردشگران و ایجاد یک تجربه خوب در بین گردشگران بسیار موثر هستند و توسعه این صنعت بدون همکاری جوامع محلی امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ح

توسعه صنعت گردشگری در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار