آزمون: می دانستيم بازی سختی مقابل ژاپن داريم/ كی روش يكی از بهترين ها است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم ژاپن داریم و در یک اشتباه باعث شد تیم ژاپن گل اول را به ما بزند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم تيم ملی فوتبال كشورمان پس از باخت تيم ملی مقابل ژاپن در نيمه نهایی جام ملت ها اظهار كرد: می دانستيم بازی سختی مقابل تيم ژاپن داريم و در يك اشتباه باعث شد تيم ژاپن گل اول را به ما بزند و بعد از گل ژاپن می خواستيم به بازی برگرديم اما نشد.

او در پاسخ به اين سوال كه چرا تيم ملی در اين ديدار با يك مهاجم بازی كرد ، تصريح كرد: ما با سه مهاجم بازی كرديم و خيلی وقت است با سيستم ۴-۳-۳ در زمين ظاهر می شويم.

وی ادامه داد: ما بايد به فشردگی مسابقات عادت كنيم، در نيمه اول اين ديدار با بدشانسی مواجه شديم و اگر موقعيتمان تبديل به گل می شد می توانستيم به راحتی به فينال صعود كنيم. كی روش بعد از بازی در رختكن خيلی حرفه ای با بازيكنان رفتار كرد و من اطلاع ندارم كه او در تيم ملی خواهد ماند يا نمی ماند. فوتبال ورزش گروهی است و اگر يك نفر اشتباه می كند يعنی همه ی تيم اشتباه می كنند.

آزمون در خصوص گل اول تيم ژاپن بيان كرد: اشتباه ممكن است در هر ديداری پيش بيايد، ما هدفمان اين بود كه بعد از گل اول ژاپن به بازی برگرديم اما متاسفانه اين طور نشد.

مهاجم تيم ملی درباره كی روش اظهار كرد: كی روش يكی از بهترين مربيان است و اگر پايان راه او در تيم ملی است ما به او افتخار می كنيم و هر آدمی در كل دنيا مخالفان و موافقان زيادی دارد. خودم به شخصه از او چيزهای زيادی ياد گرفتم.


بيشتر بخوانيد:

بیرانوند: به خاطر بی تجربگی خودمان گل خوردیم

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

"آزمون" آقای گل تیم ملی/ کی روش متحمل سنگین‌ترین شکست ۸ ساله اش شد


انتهای پيام/

اظهارات آزمون پس از ديدار مقابل ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۲۲:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
تیم ملی ملی باقی میمونه و بازیکنان همون بازکینان دوست داشتنی میمونند مگه اسمون به زمین اومده یه باخته دیگه فدای سرشون مگه تو فوتبال همیشه باید برد
آخرین اخبار