رحمانی:

کیفیت بسیاری از خودرو‌های داخلی قابل قبول نیست

وزیر صنعت با بیان اینکه کیفیت بسیاری از خودرو‌های داخل قابل قبول نیست، گفت: وزارت صمت برنامه جامعی برای افزایش کیفیت و رونق تولید داخل در این حوزه دارد.

کیفیت بسیاری از خودرو‌های داخلی قابل قبول نیستبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه علت مشکلات متعدد در خودروسازی علی‌رغم حمایت‌های بسیار از این صنعت چیست؟ گفت: اگرچه در سال‌های گذشته حمایت‌های خوبی از این صنعت انجام گرفت، اما پس از تحریم‌های جدید حمایت جدی مانند پرداخت تسهیلات به آنان اتفاق نیافتاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه در خودروسازی همه دم از تولید ملی می‌زنند درحالیکه با شروع تحریم‌ها خودروسازان از عمل به تعهدات وا مانده‌اند خودورسازی چه منفعتی برای کشور دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که صنعت خودروسازی در کشور وجود نداشت برای واردات خودرو‌های موردنیاز باید سالانه ۱۵ هزار میلیارد دلار هزینه می‌شد در حالیکه در حال حاضر حدود ۵ هزار میلیارد دلار برای واردات قطعات موردنیاز خودروسازی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع صنعت خودروسازی ایران علی‌رغم مشکلات موجود ۱۰ هزار میلیارد دلار برای کشور صرفه اقتصادی به همراه دارد.

رحمانی با بیان اینکه کیفیت بسیاری از خودرو‌های داخل قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه جامعی برای افزایش کیفیت و رونق تولید داخل در این حوزه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
شاید کوتاه مدت برای کشور سودمند باشه ولی خودوری بی کیفیت برای مردم و هوای سرزمین و....در دراز مدت هیچ سودی نداره وقتی تصادفی بشه و چند نفر جان خودشون رو ز دست بدهند یا معلول بشند جبران همه ی سود از واردات رو باید بدید .پس عملا هیچ سودی نخواهیم کرد جز پرداخت دیه .بیمه ی بیکاری و ناتوانی .بدبختی چند تا بچه ....هوای آلوده و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
چرا مجوز ساخت و فروش میدهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۰۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
حالا فهمیدی که کیفیت خوب نیست مگه قبلا خواب بودی ای مسئولین تولید خودروهای خالی خیلی بی کیفیت هستند که سالی 17هزارنفر به کام مرگ میروند 200هزار مجرو به جا میگذارد و مسئولین هیچ توچه ای نمیکنند به کیفیت تولید خودرو داخلی .
آخرین اخبار