زاهدی در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش مطرح کرد:

ارائه گزارش مسئولان دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی/ جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید رسمی – آزمایشی باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی گزارش مسئولان دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی در جلسه امروز خبر دادند.


ارائه گزارش مسئولان دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی/ جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید رسمی – آزمایشی باشدمحمد مهدی زاهدی  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: رئیس دانشگاه فرهنگیان و همچنین معاونان جهاد دانشگاهی در جلسه امروز به منظور ارائه گزارشی درباره اقدامات خود حضور یافتند.

وی تصریح کرد: رئیس دانشگاه فرهنگیان برنامه‌های خود را درباره آینده، میزان پذیرش دانشجو که عمدتا از طریق جذب دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود مطالبی را ارائه کرد.

زاهدی بیان کرد: اخیرا سازمان امور استخدامی اعلام کرده که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید استخدام پیمانی شوند؛ لذا در جلسه امروز بعد از بحث و بررسی اعضای کمیسیون بر اجرای قانون تاکید کردند و قانون هم در این موضوع صراحت دارد که جذب رسمی – آزمایشی باید انجام شود.

نماینده کرمان و راور گفت: همچنین رئیس جهاد دانشگاهی در جلسه امروز درباره برنامه‌های فناورانه جهاد،  مطالبی را ارائه و اعلام کرد،‌ خودکفایی کشور در حوزه‌های نفتی، گیرنده‌های مختلف رادیو و تلویزیون و آب شیرین کن‌ها بسیار چشم‌گیر است و از نمایندگان خواست تا در بحث کمبود بودجه به ویژه در بخش سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی را حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار