چگونه به طور غیرمستقیم شرایط اضطراری خود را به پلیس اعلام کنیم؟ +فیلم

ویدئویی که در این خبر مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد چگونه می‌توان به طور غیرمستقیم شرایط اضطراری را به پلیس گزارش داد.

. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای  آگاه کردن پلیس از شرایط اضطراری باید با آن تماس تلفنی برقرار کنیم که این تماس در شرایطی مانند دزدی، نزاع خیابانی و تصادف صورت می‌گیرد. در واقع برای اعلام جرائم مشهود یا به زبان دیگر جرائمی که جلوی مردم انجام می‌گیرند، باید به پلیس زنگ زد زیرا ممکن است در صورت تاخیر در اطلاع پلیس، متهم از صحنه جرم فرار کند.

اما گاهی شرایط ما به شکلی نیست که بتوانیم پلیس را به صورت مستقیم در جریان اتفاق قرار دهیم. در این شرایط باید بتوانیم با استفاده از زیرکی خود پلیس را مطلع کنیم. برای مثال در ویدئویی که مشاهده می‌کنید، یک فرد به دلایلی نمی‌تواند به صورت مستقیم شرایط خود را به پلیس گزارش دهد. بنابراین با استفاده از جملات دیگر شرایط اضطراری خود را به مسئول پلیس بازگو می‌کند. او طوری وانمود می‌کند که گویی در حال سفارش پیتزا است اما در حقیقت در حال اطلاع دادن شرایط اضطراری خود به مامور پلیس است.

نکته قابل توجه در ویدئوی زیر این است که پلیس به خوبی متوجه منظور آن فرد می‌شود و روش‌های مناسبی به کمک می‌کند تا آن فرد بتواند شرایط خود را برای پلیس گزارش کند.

این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۳:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
با تشکر لطفا خواهش عاجزانه دارم ازمسئولی بنیاد ایثارگران بپرسید چه برنامه برای ما جبهه رفته ها دارید چرا کسی به داد ما نمیرسد بعضی چیزها مجلس تصویب کرده پس چرا کسی جوابگو نیست ما که دیگر عمری برای زندگی کردن برایمان نمانده اگر اینهای را که مجلس چند سال تصویب کرده یک بار بگویند دروغ است ما برویم پی کارمان