عبدالله برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد وارد سوئیس شد

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان امروز (سه شنبه 2 دلو/ بهمن) به دعوت رسمی مجمع اقتصادی جهان وارد داووس سوئیس شد.

عبدالله برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد وارد سوئیس شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان امروز (سه شنبه 2 دلو/ بهمن) به دعوت رسمی مجمع اقتصادی جهان وارد داووس سوئیس شد.

دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی دولت افغانستان اعلام کرد که عبدالله در افتتاح اجلاس مجمع اقتصادی جهان شرکت می کند و در چندین نشست درباره افغانستان، منطقه و جهان سخنرانی خواهد داشت.

عبدالله در نخستین روز کاری مجمع اقتصادی در نشست «صلح و آشتی در جهان چند قطبی» و «آخرین تحولات استراتژیک در جنوب آسیا» صحبت خواهد کرد.

وی همچنین در جریان اقامت خود در داووس در چندین نشست و بحث‌های مجمع در مورد افغانستان، منطقه و جهان اشتراک می کند.

رئیس اجرایی دولت افغانستان در مجمع اقتصادی جهان داووس با تعدادی از نخست وزیران، روسای سازمان‌های بین‌المللی، نمایندگان عالی رتبه‌کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و شخصیت‌های بین‌المللی دیدار می‌کند.

گفتنی است که اجلاس مجمع اقتصادی جهان امسال در تاریخ 2 دلو/ بهمن آغاز شده و به شرکت بیش از 3 هزار تاجر، سیاستمدار، نمایندگان حکومت‌ها، نهادهای بین‌المللی و جامعه مدنی به مدت پنج روز ادامه می‌یابد.

در این اجلاس قضایای مهم اقتصادی، سیاسی، تغییرات اقلیم در سطح جهان و چگونگی همکاری میان کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی به بحث گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار