مسئول بسیج خواهران سپاه کرمان؛

ده‌ها هزار بسیجی زن در کرمان، پای بند آرمان‌های انقلاب

مسئول بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان از فعالیت ده‌ها هزار خواهر بسیجی در بیش از ۸۰۰‌پایگاه بسیج در استان کرمان خبر داد.

ده‌ها هزار بسیجی زن در کرمان، پای بند آرمان‌های انقلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در نشست مشترک مسئولان بسیج خواهران سپاه ثارالله استان کرمان با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان خانم رنجبر مسئوول بسیج خواهران سپاه ثارالله استان با تشریح مهمترین فعالیت‌های خواهران بسیجی گفت: در استان کرمان بیش از ۸۰۰ پایگاه بسیج خواهران با ده‌ها هزار عضو داریم که رسالت خود را در فعالیت‌های گوناگون انجام می‌دهند.

وی تامین جهیزیه برای دختران آماده ازدواج، صد‌ها اردوی جهادی در مناطق محروم، برگزاری صد‌ها دوره آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی و آیین همسرداری و ۲۶۵ طرح روایتگری درمدارس استان را از جمله خدمات امسال بسیج خواهران استان کرمان ذکر کرد و گفت: ۵۹ گروه جهادی خواهران بسیجی در مناطق محروم استان فعال هستند.

احمد علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه با تبیین مهم‌ترین مسائل روز ایران و جهان، وظایف همه را حمایت از حق و حقیقت عنوان کرد و گفت: بسیج خواهران با اتکا به ظرفیت عظیم خود رسالت مهمی دراین زمینه دارد.

وی وظیفه صدا و سیما به عنوان رسانه نظام و انقلاب اطلاع رسانی خدمات و کار‌های خوب عنوان کرد و بیان داشت: شما خواهران بسیجی که در عرصه‌های مختلف جهادی کشور نقش تاثیر گذاری دارید، باید کار‌ها و خدماتی را که برای مردم و نظام انجام می‌دهید، تبلیغ کنید و دراین راه ظرفیت صدا و سیما در اختیار شماست.

علیرمضانی از آمادگی صداو سیمای مرکز کرمان برای اطلاع رسانی ویژه برنامه‌های مربوط به کنگره سرداران شهید نیز سخن گفت.
انتهای پیام/ح

ده هزاربسیجی زن در کرمان فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار