برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به ریاست فرماندار در کمپ بهشت کوچک این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به ریاست فرماندار در کمپ بهشت کوچک این شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه خزایی فرماندار شهرستان گفت : در بحث مبارزه با مواد مخدر تنها مقابله و پاکسازی جامعه موثر نیست و برای کاهش روند جذب جوانان به مواد مخدر باید در مقوله فرهنگ سازی و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر بر زندگی جوانان اقدامات بیشتری توسط ادارات و نهاد‌هایی که بیشتر با جوانان و جامعه در ارتباط هستند صورت گیرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها برای فراهم نمودن ودر اختیار قرار دادن تمام امکانات برای فرزندان خود در جامعه ابتدا باید شرایط و میزان شناخت فرزندانشان از امکانات موجود را مد نظر قرار دهند سپس با توجه به اینکه او چه میزان به تکامل رسیده، ابزار و امکانات برای فرزندان خود فراهم نمایند.

خزایی اضافه کرد: بیکاری میتواند یکی از دلایل میل جوانان وافراد جامعه به سمت مصرف مواد مخدر باشد و به عواملی از جمله: مشکلات خانوادگی، نداشتن تفریحات سالم، دوستان نا مناسب و عدم شناخت کافی از آسیب‌های اجتماعی پس از مصرف مواد مخدر میتوان اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/د

بیکاری میتواند یکی از دلایل میل جوانان وافراد جامعه به سمت مصرف مواد مخدر باشد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار