رئیس جمهور آمریکا پرونده دستگیری تفنگداران این کشور را بازخوانی کند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: رئیس جمهور آمریکا که بر طبل تهدید و تحریم می‌کوبد و از قدرت نظامی سخن می‌گوید، می‌تواند پرونده دستگیری تفنگداران این کشور را یک بار دیگر بخواند.

رئیس جمهور آمریکا پرونده دستگیری تفنگداران این کشور را بازخوانی کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار زیراهی در مراسم گرامیداشت سومین سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در حوالی جزیره فارسی، تصریح کرد: دریادلان نیروی دریایی با دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس نشان دادند قدرت آمریکا پوشالی و رو به افول است.

وی تاکید کرد: حماسه دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی در خلیج فارس در تاریخ ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز که در زمان دستگیری تفنگداران آمریکایی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بود، از این واقعه عنوان عاملی برای شکست هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها یاد کرد و گفت: آمریکایی‌ها با استفاده از ابزار‌ها و امکانات مختلف به دنبال ایجاد رعب و وحشت در کشور‌ها هستند، اما دیدیم که چطور به دست پاسداران دستگیر شدند.

سردار علی رزمجو افزود: ایثار، فداکاری، ایمان و هدایت خوب فرماندهی عملیات باعث متوقف کردن دو فروند شناور نظامی آمریکایی و به زانو در آوردن سربازان آمریکایی شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که این اتفاق افتاد دو ناو هواپیما بر فرانسوی و آمریکایی در خلیج فارس حضور داشتند و رئیس‌جمهور وقت آمریکا هم در نشست کنگره با اطمینان از قدرت نظامی کشورش حرف می‌زد، اما ما توانستیم سربازان آن‌ها را با ذلت و خواری دستگیر کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برخورد پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با متجاوزان را قاطعانه و هوشمندانه عنوان کرد و گفت: این قهرمانان ویژگی‌های اخلاقی را از مکتب حسینی آموخته‌اند.

سردار رزمجو تصریح کرد: دشمنان همچنان در تلاش هستند تا با شیوه‌های مختلف موجب براندازی انقلاب اسلامی شوند، اما مدافعان انقلاب اسلامی در نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی در ۴۰ سال گذشته توانسته‌اند توطئه‌های آنان را نقش برآب کنند.

در این آیین از افراد شرکت کننده در عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در ۲۲ دی ۱۳۹۴ قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

تحقیر آمریکا در حماسه ۲۲ دی ماه ۹۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.