برگزاری نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده

نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در ثلاث باباجانی برگزار شد .

ب‍ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : مدیران کل دستگاه‌ها باید به نحوی برنامه ریزی کنند که برای شرایط مختلف آمادگی داشته باشند. تکاپوی مدیران برای پیشبرد پروژه‌ها باید بر مبنای واقعیت‌های بودجه‌ای امسال باشد و پیگیری هیچ کاری را به محاسبات بودجه ریزی سال آینده موکول ننمایند.

وی گفت : برق روستا‌هایی که در پی زلزله سال گذشته در مکان‌های جدید جانمایی شده اند باید تا دهه مبارک فجر امسال وصل و به اهالی تحویل شود.

بازوند افزود : چهار میلیارد تومان اعتبار در حوزه آبفای روستایی برای آبرسانی به روستا‌هایی جانمایی شده در ثلاث باباجانی اختصاص می‌یابد.

وی افزود : تا امروز ۱۳۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان ثلاث باباجانی از تسهیلات بازسازی واحد‌های زلزله زده استفاده کرده اند و ۳۲۵۰ واحد مسکونی نیز احداث شده با در حال احداث هستند

بازوند گفت : شهرداری تازه آباد برنامه و تدبیر لازم را برای الحاق محله گاوداری‌ها به محدوده شهر را تنظیم کند. رفع مشکلات متعدد و مزمن این محله با الحاق به محدوده شهری تسهیل میشود.

وی گفت : شرکت برق با دریافت ۳۰ درصد پیش پرداخت زمین‌های مسکونی شهرک فرهنگیان فاز ۳ شهر تازه آباد، اقدام لازم را بری برقرسانی به این شهرک به عمل آورد.

بازوند افزود : همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان در هتل اسپیناس تهران، برنامه‌ای در حد وجاهت نام و آوازه کرمانشاه بود. برای معرفی چهره زیبای کرمانشاه به مردم کشور باید از این دست برنامه‌ها بیشتر برگزار کنیم. گزارشی از اهداف این همایش را امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه زاگرس به اطلاع مردم شریف استان خواهم رساند .

 

 

انتهای پیام/د

مدیران کل دستگاه‌ها باید به نحوی برنامه ریزی کنند که برای شرایط مختلف آمادگی داشته باشند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار