روایتی از کتاب فتنه تغلب(۳):

آقا با کار احمدی‌نژاد مخالف بودند +تصویرنوشته

ماجرای عتاب رهبر انقلاب خطاب به احمدی‌نژاد پس از مناظره‌های سال ۸۸ را می‌خوانید.

رهبر انقلاب با کار احمدی‌نژاد مخالف بودند +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فتنه‌ ۸۸ یک رخداد دوران‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت. از این رو دست یافتن به جزئیات بیشتر یا مرور تجربه‌های آن به شکل مستند و روایی، برای غنی‌سازی تحلیل‌ها اهمیت فراوان دارد.

کتاب «فتنه تغلب» شامل برخی سخنان منتشرنشده‌ رهبر انقلاب است؛ از جمله در طلیعه‌ کتاب که دیدگاهی کلان به موقعیت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه عرضه می‌کند. همچنین روایت‌هایی از برخی سخنان و کنش‌های ایشان را در بر می‌گیرد که دیگران آن‌ها را بیان نموده‌اند.


بیشتر بخوانید: آقا گفتند از این طرف که منم راه کاروان باز است 


در قسمتی از این کتاب ماجرای عتاب رهبر انقلاب خطاب به احمدی‌نژاد پس از مناظره‌های سال ۸۸ بیان شده است. در ادامه می‌توانید این بخش از کتاب «فتنه تغلب» را بخوانید:

«به گفته یکی از فرزندان رهبر انقلاب, ایشان قبل از مناظره‌ها احتمال داده بودند آقای احمدی‌نژاد بنا دارد از اشخاصی نام ببرد, به طور مشخص آقای احمدی‌نژاد را از این کار نهی کرده بودند. علاوه بر آن, در حرم امام خمینی (ره) نیز قبل از اینکه رهبر انقلاب برای ایراد بنایات‌شان در جایگاه قرار بگیرند با ناراحتی به آقای احمدی‌نژاد عتاب کردند: مگر به شما نگفته بودم که از افراد اسم نبرید؟ چرا بردید؟».

رهبر انقلاب با کار احمدی‌نژاد مخالف بودند +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.