۵۵۲ پرونده تخلف صنوف در بروجرد تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: قیمت نامتعادل کالا‌ها و اجناس موجب آشفتگی بازار شد که با توجه به توان موجود توانستیم بازار بروجرد را کنترل کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رضا شاهرودی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهار داشت: قیمت نامتعادل کالا‌ها و اجناس موجب آشفتگی بازار شد که با توجه به توان موجود توانستیم بازار بروجرد را کنترل کنیم.

رضا شاهرودی با اشاره به کاهش قیمت‌ها در سطح بازار، افزود: در حال حاضر ۶۰ انبار در سطح شهرستان شناسایی شده است تا در مواقع ضروری بتوانیم نیاز مردم را تامین کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه عرضه و تامین کالا در سطح کشور و به تبع آن بروجرد مشکلی نداریم و تنها مشکل اساسی افزایش قیمت گوشت قرمز است.

شاهرودی با بیان اینکه طی یکسال گذشته ۱۶۲ تن گوشت قرمز در سطح بروجرد توزیع شده است،اظهار کرد: در سال جاری نیز در سطح شهر ۵۲ تن گوشت قرمز توزیع شده است که در مقابل نیاز مردم ناچیز بوده است.

وی گفت: همچنین طی یکسال گذشته حدود ۵۳ تن گوشت قرمز منجمد برزیلی و ۱۶ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۰۰ کارتن تخم مرغ در سطح بروجرد توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد افزود: همچنین امسال ۵ هزار و ۹۶ مورد بازرسی از سطح بازار بروجرد داشته ایم که ۵۵۲ پرونده تخلف به ارزش ۳۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۶۷۰ ریال تشکیل شده است.

به گفته وی، از نیمه اسفند ماه سال جاری مانور‌های نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تشکیل ۵۵۲ پرونده تخلف صنوف در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.